{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hubertusjagt?
  • #2   31. okt 2015 Hehe det er da den store traditionelle jagt der bliver redet hvert år, den første søndag i november ?? hvor man "jagter" ræven ( den forreste rytter har en rævehale på skulderen ). De plejer at filme jagten fra Dyrehaven i Kbh, men der plejer også altid at blive afholdt en samme dag i Århus, ved moesgård.. Den har dog været aflyst de sidste 2 år tror jeg ??

• #4   31. okt 2015 Haha smiley

• #5   1. nov 2015 Arh plejer og plejer. Det er rigtig mange år siden at den i Dyrehaven har været vist på fjernsyn. Det må efterhånden være en 8-10 år siden den blev sendt på tv sidst.

• #6   4. nov 2015 Ej det kan da ikke passe at det er så længe siden? Så er jeg da vist både "gammel" og glemsom efterhånden smiley

• #7   4. nov 2015 Det er jeg ret sikker på. Jeg måtte også regne efter smiley
    Jeg føler mig rimelig sikker på at TV2 stoppede med at sende det mindst et år før jeg tog på efterskole. Jeg tog på efterskole i 2009, så ifølge min hukommelse har det senest været sendt i 2007.

Men jeg bliver alligevel nysgerrig, så jeg tror lige google og jeg har en date. Perfekt overspringshandling smiley

• #8   4. nov 2015 Heste-Nettet er altid god til sådan noget. Jeg har bare skimmet trådene:

Et par sure tråde fra 2007, hvor der for første gang i lang tid ikke sendes Hubertusjagt:
    http://www.heste-nettet.dk/forum/18/859642/859642/
    http://www.heste-nettet.dk/forum/1/1555142/1555142/

En fra 2008:
    http://www.heste-nettet.dk/forum/1/1797310/1797310/

Og fra 2009:
    http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2002709/2002709/

Konklusionen må være, at sidst de sendte det hele var i 2006. Nu føler jeg mig også lidt gammel.

Men efter jeg selv er kommet ind i TV-branchen og har fået forståelse for hvad ting koster, så er jeg intet mindre end IMPONERET over at de overhovedet kastede så mange penge i det projekt. Men det må jo være fordi at de var et af de få hesteprogrammer der kunne samle flere typer af mennesker.
    Med den rette promovering, så kunne det måske få plads på TV2/sport - set ud fra at jeg har været med til at lave mange timers motorsport til den kanal i år, og så vidt jeg ved havde Hubertusjagten ligeså mange seere den gang. Men det er dog ud fra ren hukommelse, og det er 9 år siden de sendte sidst.
    Jeg tror dog ikke at nogen ville ofre en helikopter på det i dag, selvom helikopterbilleder er så flotte. Men det er også pissedyrt smiley
    For slet ikke at tale om, at der nok er mindst 6-8 timers oprig af udstyr (lavt sat) + anden forberedelse. Det er mange mandskabstimer smiley

Men når alt det deprimerende er sagt, så ville jeg som hestepige ELSKE at være med til den produktion smiley

• #9   5. nov 2015 Det er synd og skam at det blev fjernet fra tv. smiley men Hønen. .nu som du er i branchen kan du da stå i spidsen for et kæmpe tiltag således at det bliver prioriteret igen smiley jeg tænker kæmpe demonstrationer, klagekampagner osv. Og vupti så har de brugt ligeså meget på at dække den begivenhed som da de filmede jagten og så kan de bare genindføre det i stedet for at skulle dække den massive demonstration der kommer hvert år som du selvfølgelig står i spidsen for smiley
    og samtidig får du vist hvor en dygtig organisator/kordinator du er således at du får ansvaret for at dække jagten ; -)
    To fluer i en smæk ; -)

Mvh TT

• #10   5. nov 2015 Tindur: Jeg kan desværre ikke rigtig lave lobbyarbejde smiley
    Jeg arbejder ikke på en tv-station, men for et firma der bliver hyret af produktionsselskaber og tv-stationer. Vi sælger ikke idéer eller har indvirkning på hvad der bliver sendt smiley

Men HVIS der er noget i min omgangskreds der handler det mindste om hest - så står jeg først i køen til at være med smiley

Kommentér på:
Hubertusjagt?

Annonce