{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hubertusjagt
  • #1   14. okt 2014 Kommer lidt an på hvor du fra mv. Men mener jydsk jagtrideklub og Fyns jagtrideklub får en hvis antal pladser måske 10 og de vælger så hvem de vil sende der over smiley
    Ved ikke helt hvordan sjællænder gør det :)))

• #2   14. okt 2014 For at kunne deltage i Hubertusjagten, skal rytteren siden den sidst afholdte Hubertusjagt, have fuldført mindst otte af Sportsrideklubbens jagter til hest (ponyjagter tæller ikke med).

Berettiget til at deltage i Hubertusjagtens opløb er de 30 medlemmer af Sportsrideklubben, der er fyldt 18 år senest på dagen for jagten, og som siden den foregående Hubertusjagt på samme hest, har fuldført flest af Sportsrideklubbens jagter, herunder Rævehalejagten, der er obligatorisk, og selve Hubertusjagten.Officials, som i henhold til ovennævnte regler er berettiget til at ride opløb, tæller med i de 30 medlemmer, men kan ikke deltage i opløbet.

Rytteren skal herudover have deltaget i mindst 50 jagter i Sportsrideklubben før selve Hubertusjagten.

Alle ekvipager, som efter ovennævnte regler for opløbet har fuldført samme antal jagter som den sidst berettigede, er berettigede til at deltage. Af jagter på årets jagtkampagne medregnes kun så mange, som i samme tidsrum arrangeres hjemme.

Heste, der har startet galopløb på bane i 2014, er udelukket fra opløbet.

En rytter, der har vundet Hubertusjagtopløb, kan ikke deltage i de fem følgende Hubertusjagtopløb. Den hest, der har vundet et Hubertusjagtopløb, kan ikke deltage i de to efterfølgende Hubertusjagtopløb. Udelukket for stedse er de heste, der to gange har vundet Hubertusjagtopløb.

De til Hubertusjagtens opløb berettigede ekvipager vil blive bekendtgjort umiddelbart efter Rævehalejagten, ved hvilken lejlighed tilmelding skal ske.

Overdreven brug af pisk i opløbet kan medføre diskvalifikation.

• #3   14. okt 2014 Så hvis jeg aldrig har startet jagter før, så skal jeg deltage i 50 jagter for sportsrideklubben? Og det er for pony? :))

• #4   14. okt 2014 Det lyder ærlig talt lidt vildt.. Prøv at søge lidt om det på deres hjemmeside smiley

• #5   14. okt 2014 Det rigtigt hvad Eliana skriver smiley det virkelig ikke nemt at få lov at deltage og sæet ikke i opløbet smiley :) smiley

• #6   14. okt 2014 Hold da op, så tager det jo nærmest år før man må være med! ^^

• #7   15. okt 2014 For at deltage i hubertusjagten skal man have redet mindst 8 jagter. For at være med i opløbet skal man have redet 50 jagter.

• #8   15. okt 2014 Her står på SPR jagtside:

For at kunne deltage i Ponyhubertusjagten, skal rytteren siden den sidst afholdte Ponyhubertusjagt have fuldført mindst fire af Sportsrideklubbens jagter i ponyfeltet.

Berettiget til at deltage i Hubertusjagtens ponyopløb er alle de medlemmer af Sportsrideklubben, som i indeværende år ikke er fyldt 19 år og som siden den foregående Hubertusjagt på samme pony, har fuldført mindst 6 af Sportsrideklubbens jagter, herunder Ponyrævehalejagten, der er obligatorisk, og selve Hubertusjagten. Rytteren skal herudover, have deltaget i mindst 10 ponyjagter i Sportsrideklubben, før selve Hubertusjagten.

• #9   15. okt 2014 Du skrev ikke om det var for hest eller pony du søgte (;
    Jeg skrev heste reglerne.

• #10   16. okt 2014 Skal du starte jagter therese? smiley

• #11   16. okt 2014 haha vic smiley
    overvejer :pp

• #12   16. okt 2014 Ja jeg har vidst lidt at arbejde imod smiley Er man medlem af en anden jagt rideklub skal man have deltaget i alle årets jagter og stadig er der kun 10 medlemmer som får lov at deltage..Hvem disse 10 deltagere er, afgøres i jagt ride klubben. Om man må deltage i opløbet ved jeg ikke... smiley Så jeg har bare at hænge i...

Mvh TT

Kommentér på:
Hubertusjagt

Annonce