{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

hest spiser giftige planter {{forumTopicSubject}}

What to do?? Jeg har altid hørt at de ikke spiser giftige planter, hvis de kan undgå dem. Og har altid regnet en islænder særlig klog, hvad det angik..

Men, nu har jeg flere gange oplevet, at min ismule æder egeblade smiley og har også set et enkelt agern glide ned..

Hvad sker der lige? Han kan sagtens spise andet på folden, han er ofte på græs flere timer, så hvad skal han så æde det for smiley

Dyrlæge er ikke så bekymret, der skal en del til før det bliver kritisk, men jeg synes ikke at det er så godt...

Der er rigeligt græs, og der er stadig meget krudt i det. Han gir mig grå hår!!

Overvejer at spærre af, men ved at ejer af stsld ikke er glad for hvide plastikpinde på folden, som dyrlæge har han set lidt for mange skader hvor hest har hængt fast i dem.

Det vil jo kun være til løvfald er slut, og så kan jeg skrabe bladene sammen og fjerne dem..
Så ender nok med den løsning.

Andre der oplever heste spise giftige planter??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hest spiser giftige planter
  • #1   30. okt 2015 Min vallak gør det samme. Bemærkede det sidste efterår hvor jeg troede det var mangel af græs der fik ham til at spise eg, men i år har jeg jævnligt fanget ham i at spise af træerne midt sommer, hvor der har været rigelig med græs.
    Jeg tror godt de selv kan styre det så de ikke bliver syge. Har tit set mine heste spise en mark helt ned, hvor det eneste der står tilbage er gule blomster. Så de har da en smule fornemmelse for hvad de ikke kan tåle smiley

Kommentér på:
hest spiser giftige planter

Annonce