{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Impuls køb
  • #1   26. sep 2015 Jeg er SÅ dygtig til impulskøb - det tjener forretninger virkelig godt på, når det kommer til mig.

Fx har jeg lige bestilt et fleecetæppe fra BOT fordi de havde 20% ved Horze, samt en ny plastron fordi jeg smadrerede den i vaskemaskinen i weekenden.

Også måtte jeg da også lige eje en trense ( selvom hesten har en i forvejen ), et par ridebukser ( de kostede 100 kr ), et skridttæppe ( hesten har.... mange i forvejen ) og et regnoverslag ( hvornår får jeg det lige brugt?! men det var billigt! ) hos Tika da de havde Hestival.

Og i sidste måned købte jeg da lige et refleksdækken ( fordi jeg rider når det er mørkt... Eller noget ), vinterridehandsker ( dem har jeg dog manglet! ), en strigle, et rødt pandebånd ( æh... ved ikke hvorfor ) - fordi butikken havde 40% på alt.

Såååk altså... Det samme hvis jeg er ude og handle i et supermarked, hvis jeg ser røde mærker på ting grundet det snart løber på dato, så må jeg næsten altid eje det!

Nå ja, også måtte jeg da også lige eje et hjelmkamera fordi det var billigt og dertilhørende ting til at spænde på hjelmen. Har jeg brugt det? Nej da. Er jeg spring/tærren rytter? Nej da.

Ting der er på tilbud - jeg MÅ eje det! Men selvom det er på tilbud, så køber jeg stadig ikke dyre ting - aldrig om jeg ville betale for Kingsland osv. på tilbud, det er stadig alt for dyrt.

• #2   26. sep 2015 Jeg kender det lidt for godt, dog oftest også andre ting. Fx kan jeg næsten aldrig lade være med at købe bøger :P.

• #3   26. sep 2015 Neej hvor er den flot! o:
    Jeg impulskøber nærmest AAALTID xD
    Senest købte jeg et næsebånd+nakkestykke fordi spænderne er pæne..... Og det kostede kun 100kr! Min plan er at det skal være mit almindelige bid-hovedtøj (rider normalt bidløst) smiley Har nok omkring 10 hovedtøjer til den stakkels hest på nuværende tidspunkt. Det er nok det jeg køber mest af - elsker simpelthen hovedtøjer, jo mere specielle, jo bedre!

• #5   26. sep 2015 Ja er lidt slem til den slags indkøb
    det er nu ellers flot det du der har købt
    glæder mig til at se det på
    VH
    Annette

• #6   26. sep 2015 Inden for de sidste to uger har jeg fået købt et fleecetæppe til om natten, et ridedækken 200 g, et par korte støvler, en vest til mig selv, en trense (ponyen havde knækket den anden) og et eksemdækken da den lille fik konstateret sommereksem. Det har bestemt ikke været billigt. Jeg har manglet næsten det hele, eller i hvert fald ønsket mig det, men det hele blev lige købt fordi der lige var tilbud (hestival og åbning af horze) og eksemdækkenet blev så lige købt en halv time efter dyrlægen var kørt for det var ret vigtigt smiley

• #7   26. sep 2015 inden for rideudstyr, så er det nok den slags køb jeg er aller bedst til... nok også derfor jeg har et helt skab fyldt med rideudstyr og ikke min egen hest...

• #8   26. sep 2015 Den er lækker! smiley

Det seneste impulskøb jeg har lavet, var for en gang skyld ikke udstyr, men 10 dages skiferie 25 december - 3 januar i Frankrig, det glæder jeg mig godt nok til! smiley :D

• #9   27. sep 2015 den er super flot smiley tror den passer godt til en fjordhest smiley

ja jeg er enige med de andre, det meste af mit er impulskøb smiley ser jeg noget på tilbud, så må jeg næsten bare have det, og går jeg ind i en butik med rideudstyr, så skal jeg bare have mindst en ting med ud smiley
    mit sadelrum er helt fuld af udstyr (og ja måtte have et sadelrum da vi selv købte gård, for ellers havde jeg ikke ordentlig plads haha)
    dog er jeg virkelig ved at rydde op i det, og har sat en masse til salg som ikke passer til dem heste jeg har nu, eller ting som jeg ved jeg aldrig får brugt smiley jeg er slet ikke færdig med at rydde op, og jeg må også indrømme at jeg stadig har svært ved ikke at købe nyt hele tiden smiley

• #10   27. sep 2015 Jeg var god til det. Det stoppede da jeg begyndte at have råd til det...
    Typisk...
    Jeg kan ikke finde noget jeg gider købe længere, hverken til mig selv eller hesten...
    Jo frokost og hættetrøjer (man kan vel altid bruge en hættetrøje xD ). det er sådan nogenlunde det xD

• #11   27. sep 2015 Hi hi godt jeg ikke er den eneste smiley godt nok skal jeg jo have købt en del da jeg gav alt med da jeg solgte min ridehest for 4 år siden.. Og ikke har købt så meget til min plag.. Men en sidepull var ikke lige det mest nødvendige smiley men syntes den var så fin at jeg måtte have den

• #12   27. sep 2015 Orv flot sidepull

Horze havde 50% på ridehjelme, så var jeg jo nøøøødt til lige at bestille en, for jeg har jo ikke to i forvejen, tre hvis jeg tæller den helt gamle med..til mit forsvar, så er de to fra biltema og den gamle rider jeg aldrig med mere, haft et fald med den, men har ikke taget mig sammen til at smide den ud, jeg vandt den på heste-nettet.plejer aldrig at vinde

Og så hoppede der også en trense i indkøbskurven..som skal byttes, for stor til min mulemand.

• #13   27. sep 2015 Jeg impulskøber sjældent ting til hestene, fordi jeg har ALT og meget af alt smiley Men impuls køber da gerne lidt tøj fra f.eks Føtex eller Bilka, fordi det er jo en sød bluse og den koster kun 50kr smiley
    Men mit seneste impulskøb var i fredags hvor jeg købte en North Face vinterjakke til 600kr smiley

• #14   27. sep 2015 jeg impuls købte et photoshoot med Ian Bohen i fredags xD

Kommentér på:
Impuls køb

Annonce