Hvor er jeg egentlig glad! {{forumTopicSubject}}
Hey Hg.
Vil lige sprede min positivitet til jer!
Er simpelthen så glad for tiden! - bare generelt
Jeg bor hjemme - så min økonomi er i orden. og det har jeg det godt med!
Jeg sys det går bedre i skolen, er mere tryg ved at være der osv.
Min familie er generelt bare skøn!
Og så til hestene!
Købte for snart 4 uger siden, en skøn traver vallak, et lidt "impuls" køb, da han både havde muk og lidt muskelfattig.. Men to satsen, da jeg faldt for hans personlighed!
Og jeg har ikke fortrudt købet siden!
Mange siger travere ikke er værd at bruge penge på osv. og at den ikke er nogen optimal ridehest osv. Jeg har sk*dt på det, og lukket ørerne, jeg er glad for ham og det går bare så godt når vi rider ture!
Da jeg var over at prøve ham, var det kun hans skridt jeg prøvede, så igen en sats.
Jeg har redet 3-4 ture på ham, i tung trafik og over en bro med trafik nedenunder, og han er HELT kold.
Han har en tænd og sluk kanp, og kan altid få ham ned i tempo!
Jeg er simpelthen så glad for begge mine heste, også min søsters. alle hestene står hjemme, så det er simpelthen så dejligt nemt
Elsker virkelig det at kunne gå ud i stalden og bare have hestene omkring mig
Ja, sorry det blev langt, men sys bare lige jeg ville være positiv og fortælle hvor glad jeg nu er
feb 2009
Følger: 98 Følgere: 107 Heste: 1 Emner: 70 Svar: 330
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
ville ønske jeg havde det på samme måde
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1369 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.478
Nanna & BElla - Hmm.. lyder da ikk helt så rart?
mar 2011
der er nogle andre muligheder men der er ikke nogle jeg virkelig meget har lyst
mar 2007
Vidste ikk hvad jeg skulle efter 9. så tog 10. og vidste ikk hvad jeg skulle der, så tog grundforløbet på SOSU og nu er jeg igang som pædagogisk assistent
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.710
Jeg har endelig fundet ud af det, med mine 3 yndlings piger (vi havde nogle problemer) i skolen! :D. jeg klarer mig godt
Jeg har halvpart i den sødeste pony! Han er gammel rideskolepony, så han kan ikke så meget. Men nu har jeg lært ham, at gå rigtig flot til biddet i skridt og trav, uden at putte sig og gå for dybt :D! han bliver gladere og gladere, og er simpelthen så skøn
Ikke nok med det, så har jeg tabt 2 kg. på en uge
og min elskede søster kommer hjem på "ferie" i påsken! YAY!
mar 2007
mar 2011
har overvejet lidt at tage EUX som er en ny uddannelse som starter efter sommerferien, den kombinerer gymnasiet men landbrygsuddannelsen, det tager 4 år og efter det er jeg garranteret adgang til kbh. universitet som jeg gerne vil.
men ved heller ikke om jeg så skal bo på Høng eller bo hjemme, for det tager vist nok 1½ time med tog derind
mar 2007
mar 2011
ja tillykke And d:
Hvor er jeg egentlig glad!