{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

- Jeg besvimede sku ! Ö {{forumTopicSubject}}

Lige for 10 minutter siden besvimmede jeg over ved hestene ..
Zijawa var sulten så hun kastede lige hovedet mod mit. Bang og så røg jeg over i Robin's boks ved noget jern..
Slog hovedet lige ved tændningen og så røg jeg ellers i gulvet ..

Av smiley
Underligt pludselig at komme til sig selv igen, av sikke en hovedpine jeg har nu . Og helt ør i kroppen ;s

andre der har prøvet at besvime ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  - Jeg besvimede sku ! Ö
  • #1   14. feb 2007 Årh, shit man..
    Har aldrig prøvet at besvime !
    Hvordan "var" det ?

• #2   14. feb 2007 sikker på du måske ikk har fået en lille hjernerystelse???
    Bare hvis du har slået hovedet, så skal der ikk specielt meget til...

• #3   14. feb 2007 Ja.. Da jeg var ude at ride ;s Og min veninde fortalte at jeg hang fast i stigbøjlen .. ;S Og havde ogs mega hovedpine! Men det var spooky at vågne med 5 personer omkring mig ;'S

• #4   14. feb 2007 knder en, en fra hendes klasse gør det nogen gange hun bliver stille og kigger lige ud i luften og bang så ligger hun på gulvet,

• #5   14. feb 2007
    Har bevimet engang ved at jeg faldte ned fra vores høloft xD

og så er der nogen gange hvor jeg har lavet noget og pludselig ligger jeg på gulvet ? har fået at vide at så har man været besvimet. hehe, men det ved jeg ikk noget om. xD

• #6   14. feb 2007 Man når slet ikke at opfatte noget , pludselig er man vågen igen ..

Jeg ved ik om det er hjernerystelse , jeg har haft det to gange før . det føltes ikk sådan . Men er godt nok svimmel ;s

• #7   14. feb 2007 jeg har også gjort det engang jeg gik i folkeskole... Det stank af lattergas på gangen ovre fra tandlægen og jeg kunne ikk tåle det og så besvimede jeg midt i det hele...

• #8   14. feb 2007 Av puha ikke rart .

• #9   14. feb 2007 hvis jeg var dig, ville jeg blive tjekket...

For tre uger siden, var der en der kørte ind i mig med 5 km i timen eller sådan noget, men jeg slog ikk hovedet... kun ryggen... men da jeg kom til lægen blev jeg også tjekket "i hovedet" og lægen sagde det var godt jeg kom...
    Havde dog ikk hjernerystelse, men det er sku altid godt at blive tjekket, så det ikk pludselig udvikler sig til et eller andet... Man ved sku aldrig...

• #10   14. feb 2007 jeg besvimede den gang jeg havde brækket benet, det var om aftenden, hvor det skete ved frokost, jeg havde lagt med benet oppe hele dagen, så rejste jeg mig op, og bang så lå jeg på gulvet og kunne ikke huske noget!

• #11   14. feb 2007 Jeg har prøvet at besvime et par gange... det er virkelig bare rigtig vammel... man når ikke at opfange noget som helst... nogle gange kan det komme så hurtigt at man ikke når at reagere på noget som helst...... jeg besvimede endag her hjemme.... min mor bøvler endel med gigt... og dårlig ryg.. og hun havde hold i ryggen.. en aften hun skulle ud på toilettet... besvimede hun på badeværelset og faldt i badekaret.... hun var EKSTREM.. heldig... der skete hende intet.. hun kunne have slået sig noget så grusomt.... jeg vågnede selvfølgelig ved alt den larm... og går ind til mine forældre og spørger hvad der lige sker.... da hun fortalte hun besvimede og faldt i badekaret blev jeg selv dårlig... så var jeg sgu ved at ryge ned af vores trapper... min stedfar når lige at få fat i min ankel.... puhha... men slog min pande rigtig voldsomt.... puha... det var et værre marridt den aften.... og stakkels min far sådan som han skulle springe rundt efter os.. hehe.. smiley Idag griner vi lidt af vores stundt... men det kunne gå så galt... smiley

Hvis man mærke bare det mindste må man hurtig ned og ligge og vippe bene op så blodet kan komme tilbage igen.... smiley

• #12   14. feb 2007 gjorde det selv da jeg faldt af og flækkede min hjelm..

• #13   14. feb 2007
    Stine Heide .

Sygt...

Men gud hvor er det forvirrende når du skriver... hehe...

• #14   14. feb 2007 ja har en sygdom ed det men lægerne kan ikke finde ud af hvad det er......... men gør det tit...

mega træls

hilsen sille

• #15   14. feb 2007 man sover bare man følger intet... men hvis nogen kalder på en kan man nogle gange høre dem det kunen jeg den første gang.....

• #16   14. feb 2007 hår svaret på dit spørgsmål ved sally christina.

• #17   14. feb 2007 Jeg havde engang så høj feber, at jeg besvimede... Slog hovedet imod nogle fliser, kæft det gjorde naller. Men det var kort tid, så følte egentlig bare, at jeg blinkede, og så lå jeg pludseligt på gulvet xD

• #18   14. feb 2007 Jeg besvimede engang da jeg var på Aros med min klasse.. Jeg blev sådan helt svimmel. Det var foran hele min klasse og det var ikke sjovt.
    Men jeg kan huske at lige inden jeg besvimede snakkede guiden om nogle appelsiner der var på billedet.
    Jeg blev ret meget forskrækket over det.

• #19   14. feb 2007 Har prøvet det én gang. Også ved hestene, da jeg arbejdede på Pallerhaff.

Skulle lukke to heste ud sammen hvoraf den sidste er lidt nervøs af sig. Den første sparkede ud efter hende i kådhed og hun fløj ud af lågen som jeg var ved at lukke og knaldede mig i gulvet...

Jeg røg med baghovedet ned i nogle brosten og var helt væk i nogel min. Måtte forholde mig roligt i nogel dage grundet hjernrsytelse så¨mine heste havde lige et par ufrivillige fridage og jeg avr stiv i hele kroppen smiley

• #20   14. feb 2007 ej ikke godt smiley lyder altså ikke godt tosse .

hmm ja har prøvet en del gange xD
    en gang i skolen besvimede og bankede hovedet ned i et bord. og et par gange hjemme. og nogle gange ved lægen. men aldrig sket noget særlig andet end da jeg var mindre og slog hul i hovedet xD men ellers ikke sket noget. men heldigvis ikke besvimet i snart et år nu (:

• #21   14. feb 2007
    ' Besvimede flere gange den gang jeg var blevet sparket i ryggen/bagdelen af en stor fed hest ..
    der kunne jeg ikk stå op mere end maks. 5 sek så besvimede jeg bare .

Og i aug 06 faldt jeg af hesten og landte på hovedet og blev slået bevidstløs i et godt stykke tid /: ..

• #22   14. feb 2007 Nu ved jeg ikke lige om jeg besvimede eller ej, men en dag da jeg stod op (er ret svimmel om morgenen, nok af at ligge ned i så lang tid xD) men, jeg gik så ud på badeværelset og da jeg trådte ud på gulvet, var det helt galt med det der svimmel noget osv. På min venstre side hvor bruseren og noget af døren, og da jeg "vågnede" op igen lå jeg med hovedet op af væggen inde i bruseren. Det gjorde bare ondt! Jeg var skam nødt til at blive hjemme. Tror ikke ligefrem jeg besvimte, men altså .. Jeg kan ikke huske noget mellem jeg gik derud og til jeg lå ned. xD

• #24   15. feb 2007 Ej , ikk sjovt .
    Ja , jeg har prøvet det da jeg steg ud af badet . Og så kan jeg ikk huske mere før jeg lå på et hårdt stengulv og havde et forfærdelig hovedpine (:

Kommentér på:
- Jeg besvimede sku ! Ö

Annonce