{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Besvimede :/ {{forumTopicSubject}}

Ja - det var så konsekvensen af at have det psykisk dårligt, spise for lidt & være undervægtig smiley

Stod ude på badeværelset i morges, og så flimrer det for mine øjne, og jeg sætter mig ned på gulvet . Kort efter rejser jeg mig op igen, går to skridt, og besvimer så . Vågner igen - det føltes som om, at jeg vågnede lige med det samme - og kan kun huske få ting, fra før jeg besvimede .. Vågnede med hovedet halvt liggende oppe på en glasvægt, og halvt på et stengulv smiley
Og så var der små blodpletter rundt omkring på gulvet, og jeg rejste mig op, og spyttede enormt meget blod ud i toilettet . Gik så ind og lagde mig på min seng, og kaldte på min mor ..
Så nu sidder jeg her med en meget hævet og blodig læbe, to meget ømme tænder (var hos tandlægen, som røngtenfotograferede dem, og sagde, at det var et voldsomt slag), en hudafskrapning på 'kindbenet' eller hvad det nu hedder & temmelig ondt i hovedet smiley

Skal heldigvis alligevel ud til Fusentast nu her snart, og skridte lidt på ham, regner jeg med smiley

Så PAS PÅ med at spise for lidt & i forvejen have det psykisk dårligt !! hehe . det ender ikke heeelt godt ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besvimede :/
Kommentér på:
Besvimede :/

Annonce