{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Cecilia H
Cecilia H
Følger: 2 Emner: 6 Svar: 10

Hest bliver tit bidt {{forumTopicSubject}}

Hej alle søde heste mennesker, min part kommer på fold med to shettere og en islænder men tit når har kommer ind har han et KÆMPE stort sår som virkelig altid er på venstre side af halsen! Har i nogle forslag til hvorfor og hvordan vi kan stoppe det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest bliver tit bidt
  • Cecilia H
    Cecilia H Tilmeldt:
    mar 2014

#2   9. maj 2015 Det lyder da mega voldsomt! Men tror faktisk at et hals regn dækken

• Cecilia H
    Cecilia H Tilmeldt:
    mar 2014

#3   9. maj 2015 Ville kunne hjælpe men tak for svaret

• #4   9. maj 2015 Jeg ville prøve med et halsdækken, hvis det ikke hjalp ville jeg flytte ham smiley
    Det er jo og synd for ham, det gør jo ondt smiley

• #5   9. maj 2015 Min ene hest har også aaaaaltid sår, men det er fordi de leger, så medmindre de bliver værre så flytter jeg ham ikke smiley hvis det direkte er ondskabsfuldt, så ville jeg flytte den..

• #6   9. maj 2015 Min ene vallak får det af leg - og han leger med min anden vallak smiley Eneste måde at undgå det på, er enten halsdækken eller enefold.

Rent faktisk er det ham som får skrammerne, som er "pisse-irriterende" overfor den anden, og ikke fatter/er ligeglad med at den anden forsøger at sige fra. Så til sidst så bliver den irriterede desperat, og så bider han til - og legebarnet han fortsætter bare som intet var sket smiley

Mvh Charlotte

• Cecilia H
    Cecilia H Tilmeldt:
    mar 2014

#7   10. maj 2015 Tror nu ikke det er hem eftersom han ligger "nr 2" og der er 2 andre "store heste" som står ved siden af og han har det med ikke at kunne tale med andre uden det ender med er HVIN fra ham og den anden smiley

Kommentér på:
Hest bliver tit bidt

Annonce