Hø snydt eller ?? {{forumTopicSubject}}
Føj hvor træls..
Jeg har haft købt i alt 154 baller hø hos en Dreng/mand ved ikke lige hvor gammel han er men ung er han..
ballerne har stået hos ham hvor vi løbende har hentet..
Først købte vi 104 og senere 50 mere, men allerede fra starten af kunne jeg fornemme at der ikke var meget mere end de 104 baller på det loft vi hentede..
Jeg har så hentet 4 gange, første gang hentede vi 20 baller, anden gang 30 baller, tredje gang 30 baller, og fjerde gang 33 baller..
dette giver 113baller..
og jeg mangler derfor at hente 41 baller endnu..
men da jeg var der sidst talte jeg hvor mange der var tilbage, der var kun 19baller..
skrev det til ham men i over 1 uge har han ikke svaret på mine beskeder, dette gjorde han så i dag..
ham og en anden talte dem inden vi hentede første læs, begge talte til 154 baller..
min bror og jeg samt min far har løbende talt de baller vi har hentet, det vil sige at når vi hentede et læs talte jeg mens jeg kastede dem ned fra loftet, min bror mens han læssede dem på trailer, min far samt mig og min bror når vi kom hjem, og dette er sket hver eneste gang..
Nu står jeg i den situation at jeg har betalt for 22 baller mere end der er på det loft, jeg for ikke de baller for han har ikke flere..
men det er jo mit ord mod hans ord..
jeg har hver eneste gang jeg har været og hente nogen skrevet en besked at så og så mange har vi hentet sådan at han har haft mulighed for at tjekke om det var rigtigt..
22baller er mange, det er 440kr ud af vinduet, havde det været 5 baller havde jeg nok bar sagt nå men vi har nok talt forkert men 22 baller er mange at tælle forkert når der er talt så mange gange hver eneste gang..
hvad pokker kan jeg gøre, er det bar sur røv eller :S sidder lige nu og har en dialog med ham og håber self. at finde en løsning, men øv hvor er det surt
har lært at man aldrig skal betale forud mere
okt 2007
Følger: 112 Følgere: 193 Heste: 12 Emner: 2 Svar: 989
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.602
Forsøger self at få pengene tilbage eller i det mindste bar halvdelen men ja hold op jeg synes det er øv
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 888 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.782
Så jeg ville betale og aldrig købe af ham mere
Men jeg er ikke dig
VH
Annette
mar 2008
så 440kr er rigtig mange penge
nov 2006
Men jeg gider ikke bøvl
Men du skal have ham med til at tælle sammen med dig når i læsser så i er enige der ikke bagefter det er næsten umulig.
VH
Annette
mar 2008
Jeg betalte alle ballerne da jeg hentede første læs, skrev til ham hver eneste gang så han havde mulighed for at tælle efter, så egentlig synes jeg det er hans eget problem at han ikke har talt efter hvor mange der er blevet taget.. så mener jo bestemt jeg har ret til mine penge..
men ja nu må vi se handler i hvert fald aldrig hos ham igen og betaler aldrig forud igen, var kun for at sikre mig jeg havde alle ballerne at jeg gjorde det, så jeg ikke pludselig stod og han havde solgt dem til anden side..
nov 2006
Men det er en nem måde at tage flere penge for sit sager på, den måde i gør
VH
Annette
Hø snydt eller ??