{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

elevplads-dyrepasser {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg starter på uddannelsen som dyrepasser med speciale i heste efter sommerferien og vil derfor høre om i kender til nogen gode steder i Jylland eller på Fyn

Jeg ved godt man ikke kan være kræsen men vil lige høre om der er nogen steder hvor jeg bare SKAL sende en ansøgning til smiley

Hilsen Michaela

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  elevplads-dyrepasser
  • #1   11. jan 2015 prøv tørring ridecenter ved randers

• #2   11. jan 2015 Midtjysk ridecenter er et virkelig godt sted, har selv været elev der ude smiley og kan helt klart anbefale det smiley

• #3   11. jan 2015 Jeg er lige startet ved Lotte Straaup på Fyn, og det virker ganske okay c:

• #4   12. jan 2015 Du kan ikke være kræsen men overvej hvad du vil stå model til.
    Jeg sendte 50 ansøgninger ud fik svar tilbage fra 20 og kun 1 kunne tilbyde mig en lærer plads. Det er ikke en nem uddannelse at få lærerplads til hvis man er kræsen eller har for mange krav. Men absoluthorses i sommersted er et okay sted, men der skal arbejdes.
    Håber for dig du finder en lærerplads og held og lykke fremadrettet. Det er en spændende og lærerig uddannelse. Men for mit vedkomne en hård uddannelse forstået på den måde med lille løn og mange arbejdstimer. Forstå det ikke som en klage jeg elskede min lærerplads og min uddannelse men jeg gik på kompromis for at få min drømme uddannelse og har ALDRIG fortrudt det.
    Håber du kan sige det samme når du er færdig og har fået lærer tiden nogle år væk.

• #5   12. jan 2015 Når du nu går i gang med uddannelsen og ikke er begyndt endnu, så vil jeg kun råde dig til, at forberede dig på at tage endnu en uddannelse bagefter. Det er meget svært at få arbejde inden for (er selv dyrepasser og har ikke haft muligheden for at arbejde særlig meget med mit fag). Og gør det inden du står med hus, bil, mand og børn og derfor ikke har råd til at omskole dig selv senere i livet. Jeg elske min uddannelse og arbejdet, men står heldigvis ikke med hus og bil, men med mand og børn og skal starte ny uddannelse, fordi det ikke har været muligt at find earbejde de sidste fire år som dyrepasser for mig, til trods for at jeg har arbejdet på kvl med forsøgsdyr også. Så tænk dig rigtig godt om. Jeg kender en der var glad for at være på BlueHors

Kommentér på:
elevplads-dyrepasser

Annonce