{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Elevplads {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg håber at i kan hjælpe mig. Jeg står og leder efter en elevplads som dyrepasser med speciale i heste eller zoo-dyr eller en elevplads som veterinærsygeplejerske gerne med speciale i smådyr. I må meget gerne dele dette opslag så jeg kan få fundet en elevplads.

Lidt om mig:
Jeg er en pige på 21 år som har en stor interesse inden for dyr, især hunde og træningen af dem, samt ridning. Jeg er en flittig pige som møder til tiden og går til de opgaver jeg bliver sat til med stor interesse. Fra d. 25/09-2017 til d 30/09-2017 var jeg i en uges praktik i Ree Park, har også været i praktik som veterinærsygeplejerske så har lidt erfaring inden for faget samt et medicinkursus. Jeg har været værnepligtig ved gardehusarregimentet i 12 måneder, samt jeg har været servicemedarbejder i Petworld, hvor jeg også var med til at have med kunderne at gøre.

Hvis der er nogle der har brug for mere information kan de kontakte mig på telefon 22 24 35 23 eller på mail xxmolly2008xx@gmail.com

Håber i har nogle forslag eller kender nogle steder der mangle en ny kollega

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elevplads
  • #2   25. okt 2017 Vores dyrepasserelever afslutter deres praktiktid hos os til januar - så vi skal have mindst en ny elev ind. Er det den 'gamle' dyrepasserudannelse eller hestemanager uddannelsen du er på?
    Vi har endnu ikke slået pladsen op, men send evt en uopfordret ansøgning til os eller kontakt vores daglige leder på tlf 71789961, hvis du er interesseret i at høre nærmere.
    Rideskolen er beliggende i Esbjerg - www.eor.dk

• #3   26. okt 2017 Jeg har lige afsluttet grundforløbet her i tirsdags, og vil helt sikkert prøve

Kommentér på:
Elevplads

Annonce