1.131 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Bukker og ryster på hovedet. Bukker og ryster på hovedet.

I får lige hele forklaringen

Det hele startede med at jeg har fået en super dejlig pony. Efter cirka en uge skal jeg starte til spring én gang om ugen. Her rider jeg ind med løse tøjler og da en pige rider forbi i hurtig galop laver han et ordentlig bukspring så jeg falder af. Dette gør han igen efter cirka 10 minutter. Så har jeg sprunget fint resten af timen. Efter dét er han begyndt at bukke mig af til næsten alle springtimerne. Vi har så fået en dygtig veninde til at ride ham, og med hende gør han det ikke ligeså ofte. (Det skal lige siges at hun aldrig falder af ham)
Så er jeg så stoppet til spring fordi jeg er blevet ret nervøs ved ham. Jeg er i forvejen lidt nervøs af mig og det er bare kørt helt af sporet nu. Han havde ellers aldrig gjort det i dressuren, men da jeg fik undervisning og skulle lave anspring til galop kom der et til så jeg røg af igen. Jeg har derfor også sat galoppen på standby da jeg simpelthen er for nervøs til det. Foldene er rimeli mudret så det er svært for ham ar krutte af dér. Vi har fået en beridder på ham hvor han lavede ét bukspring hvor hun så gav ham tre klask også stoppede han. I går begyndte han så at virre helt vildt meget med hovedet (med mig på ryggen). Vi SKAL have dyrlæge på ham og der er bestilt tid. Jeg vil bare høre, hvad fanden gør jeg? Er det fordi jeg er for nervøs at han har fundet ud af at han får fri hvis han kyler mig af? Har han ondt? Hvis ja, hvor? Er der fordi han er unghest? (Han er 5). Skal han havde voksepause? Jeg er så så så ked af det. Jeg elsker den krikke så meget, men jeg er bare blevet helt lost nu smiley

Please ikke hate og sådan, jeg gør mit aller bedste og vil ham kun dette.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bukker og ryster på hovedet.
Kommentér på:
Bukker og ryster på hovedet.

Annonce