{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Bukker og ryster på hovedet. {{forumTopicSubject}}

I får lige hele forklaringen

Det hele startede med at jeg har fået en super dejlig pony. Efter cirka en uge skal jeg starte til spring én gang om ugen. Her rider jeg ind med løse tøjler og da en pige rider forbi i hurtig galop laver han et ordentlig bukspring så jeg falder af. Dette gør han igen efter cirka 10 minutter. Så har jeg sprunget fint resten af timen. Efter dét er han begyndt at bukke mig af til næsten alle springtimerne. Vi har så fået en dygtig veninde til at ride ham, og med hende gør han det ikke ligeså ofte. (Det skal lige siges at hun aldrig falder af ham)
Så er jeg så stoppet til spring fordi jeg er blevet ret nervøs ved ham. Jeg er i forvejen lidt nervøs af mig og det er bare kørt helt af sporet nu. Han havde ellers aldrig gjort det i dressuren, men da jeg fik undervisning og skulle lave anspring til galop kom der et til så jeg røg af igen. Jeg har derfor også sat galoppen på standby da jeg simpelthen er for nervøs til det. Foldene er rimeli mudret så det er svært for ham ar krutte af dér. Vi har fået en beridder på ham hvor han lavede ét bukspring hvor hun så gav ham tre klask også stoppede han. I går begyndte han så at virre helt vildt meget med hovedet (med mig på ryggen). Vi SKAL have dyrlæge på ham og der er bestilt tid. Jeg vil bare høre, hvad fanden gør jeg? Er det fordi jeg er for nervøs at han har fundet ud af at han får fri hvis han kyler mig af? Har han ondt? Hvis ja, hvor? Er der fordi han er unghest? (Han er 5). Skal han havde voksepause? Jeg er så så så ked af det. Jeg elsker den krikke så meget, men jeg er bare blevet helt lost nu smiley

Please ikke hate og sådan, jeg gør mit aller bedste og vil ham kun dette.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bukker og ryster på hovedet.
Kommentér på:
Bukker og ryster på hovedet.

Annonce