{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Ondt i maven {{forumTopicSubject}}

Jeg har indtil videre oplevet, at min 4 års viser tegn på at "have ondt i maven". Det er ikke kolik, det er istedet mere diarré. Hun er helt umulig at ride på, når hun har det. Hun ryster på hovedet, jorder frem, pisker med halen, har halen klemt helt ind i røven, og så bukker hun eller sparker efter maven. Det er allerførste gang nogensinde, hun har bukket med mig.
Umiddelbart skulle man jo tro, at det var kolik, men istedet er hun så tynd, at hun skider grønt vand...
Hvad kan man gøre ved det?

Vi havde dyrlægen ude for 2 uger siden for at få raspet tænder på hende, og få givet hende en ormekur.. Plus en gødningsprøve. Og han tjekkede også hendes almene tilstand. Såsom ryg og ben, hvilket der ikke fejler noget.

Det startede nemlig med, at vi syntes, at hun ikke spiste nok stråfoder... Hun er indsunken i lysken, der hvor man kan se, at de æder stråfoder.. Hun elsker lystigt sit fuldfoder, wrap. Og hun er i perfekt foderstand.. Men nu vil hun ingen gang spise sit hø op, og halm vil hun næsten ingen gang gøre ved.

Kan hun være lidt deprimereret?
Hun skider altid tyndt, når hun skal i traileren, men det er normalt.. Det er mere det, at hun ikke vil spise hjemme, og at hun ligefrem har sådan en "mavepine". Det er først den senest månedstid ca, at hun har nægtet at røre ved stråfodret.. Er i vildrende..

Kan A38 hjælpe hende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i maven
Kommentér på:
Ondt i maven

Annonce