{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Hvor længe(sadel) {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har denne lækre dressursadel, og synes simpelthen din ligger SÅ godt på min basse. Vi har været igennem mange sadler, for at finde en der lå optimalt. Problemet er, at jeg simpelthen ikke kan sidde i sadlen. Den har rimelig store knæstøtter og dybere sæde, og jeg kan ikke komme ordenligt ned og sidde i den.
Jeg har haft den siden april måned tror jeg. Hvor længe ville i give en sadel en chance før i finder den en anden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor længe(sadel)
  • #1   18. sep 2014 Nok slet ikke så længe som du har givet den allerede, men... har du prøvet at give dig selv lidt længere bøjler? Eller bare tage dem helt af? For altså... jeg vænner mig bedst til en sadel, ved at sidde i den uden bøjler. Så finder jeg nemlig også den bedst mulige måde at sidde i den på, uden at lade mig begrænse af stigebøjlerne smiley

At jeg så ikke forstår, at du har købt en sadel som du ikke kan sidde ordenligt i, er en anden side af sagen. For mig er det at jeg selv kan sidde i den lige så vigtigt, som at hesten kan passe den. Men jeg har selvfølgelig også dårlige knæ, og SKAL (7 9 13) sidde ordenligt i den sadel jeg sætter mig i, ellers får jeg ondt.

Men lidt out of topic:
    Tror jeg ville ELSKE din sadel, for er stor fan at store knæstøtter og dybt sæde smiley

• #2   18. sep 2014 Jeg har aldrig kunnet sidde i nogen sadel fra start af. Derudover er den købt ny, og skulle "siddes til". smiley jeg har forsøgt med og uden bøjler.

• #3   18. sep 2014 Nå okay mystisk, jeg plejer at kunne mærke om jeg "kan lide" at sidde i en sadel helt fra start af, eller i hvert fald om jeg overhoved ikke kan sidde i den. Men på den anden side, alle kan ikke have det som mig, mennesker er jo forskellige smiley

Men altså... hvis du overhoved ikke føler, at du kan sidde i den, så ville jeg nok gå igang med at kigge efter en ny. Du har allerede givet den ret længe, også det at den er købt fra ny taget i betragtning smiley

• #4   19. sep 2014 Da jeg i foråret købte dressursadel, efter at jeg i flere år kun havde redet i springsadel, valgte jeg at pille bøjlerne af i en måned. Jeg kunne bare ikke komme ned og sidde i dressursadlen!
    Det virkede (men var p*** hårdt smiley )

Jeg piller dem stadig af ind i mellem, for at forbedre mit sæde smiley

• #5   19. sep 2014 Jeg har gjort det samme, men jeg synes bare ikke det bliver meget bedre.

Kommentér på:
Hvor længe(sadel)

Annonce