Hvor længe(sadel) {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg har denne lækre dressursadel, og synes simpelthen din ligger SÅ godt på min basse. Vi har været igennem mange sadler, for at finde en der lå optimalt. Problemet er, at jeg simpelthen ikke kan sidde i sadlen. Den har rimelig store knæstøtter og dybere sæde, og jeg kan ikke komme ordenligt ned og sidde i den.
Jeg har haft den siden april måned tror jeg. Hvor længe ville i give en sadel en chance før i finder den en anden?
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
At jeg så ikke forstår, at du har købt en sadel som du ikke kan sidde ordenligt i, er en anden side af sagen. For mig er det at jeg selv kan sidde i den lige så vigtigt, som at hesten kan passe den. Men jeg har selvfølgelig også dårlige knæ, og SKAL (7 9 13) sidde ordenligt i den sadel jeg sætter mig i, ellers får jeg ondt.
Men lidt out of topic:
Tror jeg ville ELSKE din sadel, for er stor fan at store knæstøtter og dybt sæde
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.419
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
Men altså... hvis du overhoved ikke føler, at du kan sidde i den, så ville jeg nok gå igang med at kigge efter en ny. Du har allerede givet den ret længe, også det at den er købt fra ny taget i betragtning
apr 2007
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 690
Det virkede (men var p*** hårdt )
Jeg piller dem stadig af ind i mellem, for at forbedre mit sæde
okt 2006
Følger: 55 Følgere: 117 Heste: 5 Emner: 431 Svar: 3.419
Hvor længe(sadel)