{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Hvor længe tør jeg forsætte? {{forumTopicSubject}}

Så er jeg kommet hjem fra Lukas igen. Puha det var vamrt.

Hyppen kom gladeligt hen til mig, og nyder at blive striglet inde på staldgangen. Især når han bliver striglet inde under manen, så er jeg et hit. Han ligger hovedet lidt på skrå, og så laver han den med mulen. I ved, når de virkelig nyder at blive nusset

Ind og hente trense og longen i skabet. Inden han fik det på, så hentede jeg sadlen. Han kiggede lidt, men slet ikke på samme skeptiske måde som han plejer at gøre. På med klokkerne(han træder godt inde under sig, den ene klokke er lidt medtaget efterhånden ), og så på med trensen. Han ligger forsigtigt sit hoved ind over min skulder og så var det bare at lade trensen glide på. mens jeg spændte stod han også bare musse stille.

Så vi ud, og hyppen mener ikke at der skal laves noget særligt så han lunter lidt rundt. "Det er jo varmt mor" råbte han til mig, mens jeg holdte fast i longen med den ene hånde og sendte en sms med den anden. Efter lidt tid, måtte jeg lige forklare ham at han altså ikke er køn med den mave, og så satte han tempoet en smule op.

5 minutter og han var grydeklar. Op i stalden. lidt spændt var jeg jo. De andre dage har der været en til at holde mens jeg lagde sadel på. Idag måtte jeg klare den selv. Hesten bliver parkeret på staldgangen, jeg smider sadlen på, og i løbet af ingen tid er gjord og det hele spændt. Hyppen stod som havde han prøvet det 1000 gange før(hvilket han jo har )

Ud på ridebanen, og idag var der ingen sure miner, næ nej, ørerne var fremme hele tiden, og mor turde løsne grebet lidt i longen, og til sidst slap hun for at klappe sin lille dreng på halsen.

Min veninde var med nede ved ridebanen(blot en sikkerhedsline ), og jeg besluttede så efter et par omgange at stoppe. Det passede åbenbart ikke herren, for han ville nu engang gå lidt mere. Til sidst fik jeg ham overtalt, men han tager det ikke så pænt det med at stå stille med sadel på. Det viser sig så at der er nogle lede hestebremser som irriterer min lille hyp. Mens han stod der på banen kom sadlen af, og og så stod han ellers og kiggede mens vi snakkede lidt...

Nu er spørgsmålet... Vil han forsætte i dette gode spor?

Jeg ved inde i mig selv at jo flere "gode" dage vi får, jo længere vil der gå indtil der dukker en dårlig op.

Ihvertfald er planen den, at hvis det forløber stille og roligt ugen ud, så får han lov til at gå lidt i longen med sadlen på på mandag...

Puha... Er lidt glad nu


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor længe tør jeg forsætte?
Kommentér på:
Hvor længe tør jeg forsætte?

Annonce