{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.701 visninger | Oprettet:

sindsyg ømme lægmuskler, sat i sadel for længe, råd? {{forumTopicSubject}}

Av av av!!
Her i weekenden har jeg været på to lange ture, på ca 3 timer hver dag, hvor langt det meste foregik i skridt.
Hesten er i form til det, værre med rytteren
Sagen er nu den at mine lægmuskler er total stive, altså kan nærmest ikke gå smiley der er ikke noget i vejen med lårmusklerne, det er kun lægmusklerne, hvilket undrer mig, har aldrig prøvet det før..
Er der nogle gode råd til dette? Udover selvfølgelig at bevæge sig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sindsyg ømme lægmuskler, sat i sadel for længe, råd?
  • helene
    helene Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 82
    #1   29. okt 2012 strække ud? smiley
    det er ikke helt for sent at strække ud, der kan tage stivheden. Men ømheden er jo bare dine muskler, der genopbygger sig selv smiley

• #3   29. okt 2012 Har det på samme fordi jeg har danser hele sidste uge da vi øver til teater. Men det hjælper lidt at strække ud smiley

• #4   29. okt 2012 Der er næsten kun en ting at gøre... Det skal gåes væk... hvis du ikke får bevæget dig, får du ikke arbejdet de syrer og affaldsstoffer ud af musklerne der sidder der nu og giver smerter... ikke langet bare gå en tur på 10 - 15 min i "raskt" tempo...

der gør niller naller. men hjælper bagefter smiley

• #5   29. okt 2012 Okay, så er det jo fint at jeg har en lille hund der skal ud og gå tur lige om snart smiley
    Strækkede ellers også ud i går, men tydeligvis ikke nok..

• #6   29. okt 2012 Helt enig med Laila smiley Jeg lavede samme nummer i sidste weekend! Og trods massere af motion og massage tog det næsten en uge før jeg ikke længere kunne mærke det. Men kunne da i det mindste gå på benene smiley

• #7   29. okt 2012 Massere af varmende massageolie, massage og tiger balsam! smiley det plejer at virke på mig smiley og så selvfølgelig bevæge sig-

Kommentér på:
sindsyg ømme lægmuskler, sat i sadel for længe, råd?

Annonce