807 visninger
|
Oprettet:
Hvad gør en blog god {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har oprettet en blog med min pony på facebook ( https://www.facebook.com/#!/pages/Cille-Cayenne/1504293126467279?fref=ts )
Men da jeg er ny til det her bloggeri, vil det være super fedt at høre, hvad der gør at i gider at følge en blog. Og hvad skal man gøre for at mange af jer gider at følge med osv? Tusind tak på forhånd til jer der svare! Det betyder MEGET!
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
At man ikke hungre efter at få likes og ikke bestikker folk til at like siden via give aways mm.
dec 2009
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 4
Personligt synes jeg bare, at du skal poste lige det du har lyst til. Hvis ikke du er stævnerytter, så kan de vise nogle af de steder du rider tur eller hvis du leger med din hest eller what ever du nu lige laver.
Bare blog løs, det er kun fantasien der sætter grænser.
Held og lykke med det.
sep 2009
Følger: 17 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 6
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 179 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.401
Jeg følger et par sider som bare har en flot hest eller bare gode billeder, men de fleste jeg følger, er nogle der enten kan noget virkelig fedt og ekstraordinært, eller hvor der sker udvikling og fremskridt. At man altså kan følge med i en proces osv.
Tror generelt det er meget forskelligt hvad folk kan lide at følge
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 39
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Droppe give away, - det gør simpelthen bloggen for upersonlig, og for "jeg-vil-bare-have-likes".
Skrive om emnet der er oppe pt, og skrive om ting som man ofte undres over, men som der ikke snakkes om.
Og lad hver med at opret en blog om ens sport hvis man ikke har noget spændene at skrive, alt man skriver skal fange :/)
sep 2004
Følger: 28 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 57 Svar: 614
Indholdsmæssigt skal det være personligt, og noget der fanger mig. Jeg kan særdeleshed godt lide blogs, som handler om bloggerens hverdag. Det er hyggeligt at læse om de ting der sker igennem bloggerens liv.
For at følge en blog (som er lille), skal bloggeren også være engageret i sine læsere. Det betyder at jeg forventer at bloggeren svare på kommentarer til de enkelte indlæg (selvfølgelig inden for en realistisk grænse), og at bloggen er forholdsvis kontinuerlig med sine indlæg. Der skal ikke gå månedsvis i mellem hvert indlæg - så mister jeg ganske enkelt interessen
Håber du kunne bruge det til noget
Hvad gør en blog god