{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Hvad gør en blog god {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har oprettet en blog med min pony på facebook ( https://www.facebook.com/#!/pages/Cille-Cayenne/1504293126467279?fref=ts )

Men da jeg er ny til det her bloggeri, vil det være super fedt at høre, hvad der gør at i gider at følge en blog. Og hvad skal man gøre for at mange af jer gider at følge med osv? smiley Tusind tak på forhånd til jer der svare! smiley Det betyder MEGET!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør en blog god
  • #1   13. sep 2014
    At man ikke hungre efter at få likes og ikke bestikker folk til at like siden via give aways mm.

• #2   13. sep 2014 Jeg følger en del andre inde på facebook også. De kommer hver især med daglige opdateringer, fortæller om de stævner de skal til, hvad deres placeringer er, hvis de har give-aways osv. smiley

Personligt synes jeg bare, at du skal poste lige det du har lyst til. Hvis ikke du er stævnerytter, så kan de vise nogle af de steder du rider tur eller hvis du leger med din hest eller what ever du nu lige laver. smiley
    Bare blog løs, det er kun fantasien der sætter grænser. smiley

Held og lykke med det. smiley

• #3   13. sep 2014 Tusind tak for svar piger smiley

• #4   13. sep 2014 Det vigtigste for mig er gode billeder/videoer, og at der sker noget/er en mening med siden.
    Jeg følger et par sider som bare har en flot hest eller bare gode billeder, men de fleste jeg følger, er nogle der enten kan noget virkelig fedt og ekstraordinært, eller hvor der sker udvikling og fremskridt. At man altså kan følge med i en proces osv.

Tror generelt det er meget forskelligt hvad folk kan lide at følge smiley

• #6   13. sep 2014 Jeg synes det er fedt at følge nogle der viser hvad de lærer. Altså at de fortæller om de nye ting de prøver med hesten, hvordan de gør og hvor ofte de gør det! Viser man fremskridt er det jo blot endnu bedre. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #7   13. sep 2014 Skrive noget relevant, som giver mening.
    Droppe give away, - det gør simpelthen bloggen for upersonlig, og for "jeg-vil-bare-have-likes".

Skrive om emnet der er oppe pt, og skrive om ting som man ofte undres over, men som der ikke snakkes om.

Og lad hver med at opret en blog om ens sport hvis man ikke har noget spændene at skrive, alt man skriver skal fange :/)

• #8   13. sep 2014 Det der får mig til at gide at følge en blog er at bloggen ser profesionel og personlig ud, men vigtigst af alt er hurtig til at loade, og er nem at finde rundt på. Jeg følger derfor IKKE facebook blogs. Jeg syntes generelt de er upersonlige. Desuden følger jeg helst ikke blogs på bloggersdelight, da de som oftest loader langsomt, fordi de er overklistrede i reklamer. Ej heller følger jeg blogs med centreret brødtekst (det bliver for hårdt at læse), og blogs med ulæselige skrifttyper i brødteksten.

Indholdsmæssigt skal det være personligt, og noget der fanger mig. Jeg kan særdeleshed godt lide blogs, som handler om bloggerens hverdag. Det er hyggeligt at læse om de ting der sker igennem bloggerens liv.

For at følge en blog (som er lille), skal bloggeren også være engageret i sine læsere. Det betyder at jeg forventer at bloggeren svare på kommentarer til de enkelte indlæg (selvfølgelig inden for en realistisk grænse), og at bloggen er forholdsvis kontinuerlig med sine indlæg. Der skal ikke gå månedsvis i mellem hvert indlæg - så mister jeg ganske enkelt interessen smiley

Håber du kunne bruge det til noget smiley

Kommentér på:
Hvad gør en blog god

Annonce