{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

Hvad gør en blok populær? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Har tit gået og tænkt hvorfor bestemt personer bliver berømte vis deres Facebook blok, og hvad det egentlig er som gør bestemte bloks/sider populære?
Ofte tænker jeg om mange udelukkende følger sider med give aways, må da også erkende at jeg har liket en del sider pga give away, men der er jo også dem som bliver populære uden rigtig at lokke følgere med gennem diverse give aways.

Selv har jeg da også en lille Facebook side, men dette er udelukkende for hyggens skyld og måske dette også er grunden til jeg kun har 60 følgere smiley

Hvorfor følger du så bestemt sider? Er det grundet give aways eller er du fascineret af personen bag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør en blok populær?
  • #1   5. apr 2015
    Nogle af de facebook sider der er "store" synes jeg egentligt ikke har noget særligt fancy indhold, ingen person/rytter der kan noget specielt men det der så trækker folk til er de 117 give aways der bliver lavet, hvor det er et krav til at like siden for at deltage.

    Og dermed får siden masser af likes.

    Følger egentligt ikke sider fordi jeg er fascineret af dem, jeg er bare nysgerrig ;o)


  • #2   5. apr 2015 Nogle blogs følger jeg næsten kun på grund af giveaways, må jeg indrømme smiley Andre følger jeg fordi jeg kender personen, måske kender personen her fra HG og ønsker at vide mere om personen (Et eksempel kunne være DD og Camilla Stormont) eller så har personen noget unikt som jeg har samme interesse i. Fx en ridestil, opdræt af en helt speciel race, kreativt arbejde og sådan...:)

  • #3   5. apr 2015 Syntes det er lidt ærgeligt at man nærmest er nødsaget til at lave give aways vis man vil have likes. Men på den anden siden bør man jo ikke have en side udelukkende for at blive populær smiley

  • #4   5. apr 2015
    Tror min har ligget inde for de samme antal 5 +/- likes i et par måneder nærmest.
    Men jeg reklamere så heller ikke rigtigt nogen steder, har ingen giwe aways og har egentligt lidt siden for min egen skyld og for evt. nysgerrige folks skyld ;o)


  • #5   5. apr 2015 Jeg følger mest blogs hvor der ofte (helst hver dag) kommer lange opdateringer og ALTID et billede (for er der et billede gør det opdateringen mere intrasant)

    Gode billeder er også vigtige, altså ikke slørede og dårlige billeder

    Jeg følger blogs der lever op til det - og der behøver ikke være giveaways


  • #6   5. apr 2015 Krikken: Samme her smiley Min blog er også skabt for min egen skyld, og for at jeg ikke skulle fylde min egen Facebook profil op med heste smiley

  • #7   5. apr 2015 Jeg følger de mennesker jeg syntes er interessante at følge smiley
    Og gerne hvor de kan få et grin frem en gang imellem xD Og at de siger deres mening og alt ikke svæver på en lille lyserød sky og er totalt perfekt men at man også hører om fx nedture, dårlige ting der sker osv gør en stor ting for om jeg gider at følge med smiley
    ¨Jeg nægter at tro at ens hest bare er totalt perfekt hver eneste dag smiley

    Og det at folk ikke bare trisser rundt i et ridehus hver eneste dag og der aldrig sker noget ''nyt'' så gider jeg det egentlig ikke xD

    Og billeder af god kvalitet. et stort, stort +! Jeg selv syntes det er irriterende at der kommer 117 opslag med forkskellige rystede mobil.billeder

    Stavefejl irriterer mig også hvis der er for mange af dem xD

    wow... Jeg har godt nok mange kriterier smiley
    Jeg er så også mest aktive på sider hvor det overnævnte er opfyldt xD


    + at hvis der er noget ''specielt'' med personen bag, så det ikke ''bare'' er en hvilken som helst rytter der futter rundt på sin hest eller pony xD
    - min yndlingsside pt må være DD's smiley Der er så dejlig meget variation på grund af de utroligt mange hyppere mm xD


  • #8   5. apr 2015 Min blog opfylder faktisk næsten alle dine krav awesome. På nær det med stavefejl, for som ordblind sker det ofte for mig smiley
    Men hvordan finder i så disse sider? Jeg opdager kun nye sider gennem delinger af give aways f.eks smiley


  • #10   5. apr 2015 gennem venner der liker/kommenterer billeder og opslag for det meste - men ja det er svært at ''starte op'' uden noget som ligesom for folk til at dele og like billeder og så videre smiley

    Jeg har selv en blog - dog med mine armbånd hvor der også bliver solgt af dem osv smiley - der har jeg lige over 3000 likes men ikke mere end 1000 der er aktive og ser opslagene, og de færreste liker smiley
    Der kom den ''frem'' lidt før jul med en giveaway på Fie og Pony - men det er nok lidt nemmere for folk der tilbyder en ydelse og ikke bare vil skrive om hestene smiley

    Men der er desværre så mange sider man går glip af som man faktisk rigtig gerne vil følge, men aldrig finder dem smiley
    Så lige der følger jeg gerne med og ser på det, for tænker lidt på at oprette noget selv xD


  • #11   5. apr 2015 Tror bestemt det er lettere for folk som sælger et eller andet. Men f.eks en side som Fie og Pony tænker jeg netop er blevet populær grundet de mange give aways de køre. Det er udelukkende derfor jeg følger den smiley

    Selv er min jo noget anderledes, da jeg deler omkring min træning af min distance hest smiley Og har da også fået følgere som jeg ikke kender privat smiley


  • #12   5. apr 2015 Jeg følger en del da jeg elsker at se hvor meget rytter forbedre sig! smiley

  • #13   5. apr 2015 Jeg har min dels for min egen skyld men også for at hestesnakken ikke var på den private fb profil, ikke alle venner man har gider læse om hestene hele tiden smiley
    Sidst men ikke mindst ELSKER jeg udstyr og finder ofte noget anderledes som jeg synes er sjovt at dele med andre, samt gode råd, fif mm. som jeg kan dele med andre.
    At jeg så indimellem har giveaways er udelukkende fordi jeg godt kan li at give til folk og glæde dem, havde f.eks. julekalender sidste år - KÆMPE arbejde, men nøj hvor fedt at læse hvor glade folk blev smiley


  • #14   5. apr 2015 Team Grafik - hvis det er må du meget gerne skrive hvad din side hedder i PB (man må vel ikke skrive det offentligt herinde? smiley ) så vil jeg da gerne smide et Like smiley

  • #15   5. apr 2015 Det skal du være velkommen til smiley

  • #17   5. apr 2015 Team - et tip, helst billeder til hver opdatering, det kan blive lidt kedeligt i længden kun med tekst opdateringer smiley

  • #18   5. apr 2015 Jeg har 2 sider - den ene er en lille bitte en, med knap 50 likes, som er min hesteblog, jeg er ikke den mest aktive, har mange skoleting om ørene. Den anden er min fotoblog, hvor jeg bare har lagt billeder jeg har taget ind, har afholdt 2 giveaways i alt, hvor den ene stadig kører smiley Og min plan er at der ikke skal afholdes flere før om lang tid smiley Denne har knap 500 likes, eller 10 derfra smiley

    Jeg følger da både Katrine og Shinner samt Fie & Pony - men kun for deres giveaways. I mens jeg følger Kaisa & Egon, Liv Wedervang og springhypperne og Bella 1 Cypressegård, de to sidstnævnte er veninder, som jeg følger for at holde lidt "øje" med hvad der sker i deres hverdag, og Kaisa følger jeg fordi jeg synes det er fedt, at de vil sætte fokus på børneleddegigten smiley

    Men hold nu op, hvor har jeg fået liket meget lort på facebook grundet giveaways, som man alligevel ikke har vundet smiley Godt med den følg ikke knap smiley


  • #19   5. apr 2015 Syntes tit det er fedt, når folk inddrager deres følgere smiley Dog føles det dumt selv at gøre det, med mine 107 likes :b

  • #20   6. apr 2015 Jeg føler lige med smiley

    Jeg nærmer mig 500 likes på min "hesteblog". Jeg prøver for så vidt muligt at opdatere med spændende ting, og gode billeder - men skisme svært når hesten har været i genoptræning on/off i et år nu - og det kniber med at få taget billeder, da jeg egentlig er "stedets fotograf".. Svært at tage billeder af sig selv der rider smiley
    Jeg forsøger også, ikke at lave for mange give aways. Dels fordi jeg ikke synes at det er dét, en side skal handle om, men også dels fordi jeg ikke får ting sponsoreret, og altså ikke har kæmpe økonomisk overskud selv. smiley Har dog lavet julekonkurrencer 2 gange nu, med en lille præmie - én gang i form af et pandebånd af eget design, og én gang i form af armbånd af hestehår. Det er dét. smiley

    Jeg følger rigtig mange sider efterhånden. Størstedelen følger jeg grundet give aways (selvom jeg stadig har til gode at vinde noget som helst smiley )
    En del følger jeg, da det er venner (heriblandt Le Coeur, Julie og alle de andre rødder, Freja og co. mm)
    Og så er der sider som fx Kaisa og Egon og After Eight Chanel, som jeg følger grundet de lidt mere specielle "tilstande" (håber virkelig ikke jeg træder nogen over tæerne, mit danske ordforråd er midlertidigt gået ned og tilstand var det nærmeste jeg kunne komme), som virkelig inspirerer og motiverer mig. smiley


  • #21   6. apr 2015 Awsome: Jeg prøver så vidt som muligt også havd billeder med. Men ja der er selvfølgelig nogen som ikke får billeder.

  • #22   6. apr 2015 Jeg indrømmer gerne, at nogle sider virker 'tomme' for mig, og at dem følger jeg kun pga. give aways.

    Det der trækker en blog op, er for mig gode billeder, fin beskrivelse og sidst men ikke mindst, meget variation smiley

    Men Jasmins side (DD), Sofies side (Le Coeur) og Camilla Stormonts side, syntes jeg at give aways ikke er nødvendige, da de er gode sider i sig selv smiley

    Så er der jo Gemstone Walkin' horses, som jeg følger pga. en anderledes race, siden omhandler smiley


  • #23   6. apr 2015 Jeg har en lille blog på Instagram. Det opdatere jeg om hvordan det er gået når jeg har været ved hesten, og hvad vi har lavet. Nogen gange får mine følgere lov til at bestemme hvad jeg skal prøve, og der kommer nogle 'konkurencer' en gang imellem, ikke giveaways, men mere vind en masse likes og et shoutout. Har 117 følgere smiley så den er ikke populær, men jeg synes det er hyggeligt smiley

  • #24   6. apr 2015 Hmm, jeg følger blogs på facebook fordi jeg synes det der bliver skrevet er interessant og inspirerende, også i forhold til min egen hestetræning. Jeg synes også at det er vigtigt, at man viser processerne - at man kan se tingene ske, de små opture og nedture, og ikke kun målet, som man jo ikke i sig selv kan lære ret meget af smiley Det prøver jeg også at efterleve på min egen blog - og så laver jeg aldrig giveaways, fordi det for mig ikke handler om hvor mange der følger mig, men om at dem der gør det, finder det jeg skriver interessant, og ikke bare er der fordi jeg har "lokket" dem til smiley


Kommentér på:
Hvad gør en blok populær?

Annonce