{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mobile pay
  • Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

Følgere: 4 Svar: 298
    #1   17. jul 2014 Det tror jeg ikke. Kontakt din bank og hør dem

• #2   17. jul 2014 Er blevet total røvrendt af en bruger herinde

• #3   17. jul 2014 mener ikke man kan

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #4   17. jul 2014 Anne: nej kan du ikke, og din bank må vidst heller ikke.

Nethandel er på eget ansvar, og sælger kan bare sige at hun har sendt varen.. Desværre

• #5   17. jul 2014 Tror jeg heller ikke man kan smiley det giver jo ingen mening hvis man vare kan smiley

Men du skal politi anmelde og få ret for at få dine penge igen smiley

• #6   17. jul 2014 Banken kan kun trække igen hvis den anden part siger god for det smiley men så kan hun jo lige så godt selv sende dem igen smiley

• #7   17. jul 2014 Jeg kan slet ikke komme i kontakt med hende. Hun har slettet hendes profil og det nummer der vasr tilkomplet mobilepay er lige pludselig ikke i brug smiley

• #8   17. jul 2014 er det hende der havde alle de samshield hjelme til salg?

Jeg var interesseret i en ved hende, men nu har hun slettet hendes bruger, men var også lidt mistænkelig ved hende smiley

Prøv at kontakte din bank smiley

• #10   17. jul 2014 Øv, hvor er det dog ærgerligt, der igen er en fake bruger på spil herinde.

Prøv at kontakt din bank på mandag, måske kan de se hvilken bank samt kontonr. pengene er overført til, selvom der er betalt med Mobilepay.

Min datter har været udsat for noget lignende herinde for et par år siden. Hun overførte penge til en falsk bruger for en samshield hjelm, som hun aldrig fik tilsendt.

Brugeren slettede den falske profil, da jorden begyndte at "brænde" under hende/ham, Inden da havde hun/han solgt den ikke eksisterende hjelm flere gange.

Jeg snakkede med vores bank, og fik dem til at kontakte sælgers bank.

Sælgers bank truede herefter sælger med politianmeldelse, hvilket gjorde vedkommende så bange, at pengene blev ført tilbage til os.

Jeg fik inden da, vha en efterlysning herinde gående på beskrivelse af varen (det falske brugernavn blev ikke nævnt) , og godkendt af administrator kontakt med flere andre brugere, der også havde overført penge for hjelmen.

Flere af de andre brugere kontaktede også deres bank, og fik dem til at kontakte sælgers bank, og fik også ført deres penge tilbage.

Håber du finde en løsning.

• #11   18. jul 2014 Jeg spurgte min mor også da jeg var ved at købe 2 af hende. Men syndes det lugtet fra start da hun havde hele 5 hjelme, og det første bud jeg gav sag hun god for og selv om det var 2000 laver end udbudsprisen, og da jeg sagde jeg bare kunne hente dem var der ikke andet en problemer. Men mor der har arbejdet i bank i 25 år sagde man ikke kan få pengene retur og at det ikke hjælper at politianmelde at man ikke få pengene retur heller af det,:/

• #12   18. jul 2014 Havde hun nogle nye RBH underlag tilsalg!?
    Og fra Kbh?? Jeg skulle ha købt noget idag men hun har slettet sign profil smiley mystisk!!!

• #13   18. jul 2014 jeg meldte hende for snyd, pga hun blev ved med at snakke uden om da jeg prøvet at ville hente dem

• #14   18. jul 2014 Fie L. Ja hun bor i københavn

• #15   18. jul 2014 Men hun er åbenbart i "Jylland" sagde hun til mig

• #16   18. jul 2014 Så er det den samme..

Kommentér på:
mobile pay

Annonce