{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Handel med sadel {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg synes virkelig at nogle mennesker man handler med, i sidste ende er sådan nogle mærkelige typer.. Har mange gange skrevet i besked til hende at skulle kunne prøve sadlen på min hest, ellers kan jeg ikke købe den. Det har hun så fuldstændig valgt at gå uden om. Jeg skrev det så igen, igen, igen og det endte så med at hun blev pigesur, og skrev at det ville hun på ingen måde, da hun havde gjort det før, og der var sadlen kommet ødelagt hjem... Har i oplevet noget lign. ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handel med sadel
  • #1   9. jul 2014 Ej hvor træls...
    Har ikke købt sadel, kun solgt... Men, prøv at find en anden... (-:

• #3   9. jul 2014 Mathilde L : Ja, det bliver man nødt til! For hvis ikke sadlen passer, står man jo bare med en sadel der skal sælges igen..
    Det var noget andet hvis jeg kendte mærket og vidste at den lå godt! smiley

• #4   9. jul 2014 Cecilie: Jeg leder og leder, men der er virkelig ikke rigtig nogen smiley

• #5   9. jul 2014 tjaaaaaaa jeg har nu tit solgt uden at køber har prøvet først...

samtidig har jeg også prøvet et par gange at folk blev pisse sure over at jeg ville have betaling for sadlen, før de fik den med for at prøve den på...

• #6   9. jul 2014 Der er faktisk heller ikke ret mange sadler tilslag, til fine penge. Synes de fleste er ret dyre, altså 3-10.000..... o:

• #7   9. jul 2014 Jeg købte min sadel her på hg af en pige. Jeg prøvede den ikke før køb, og heldigvis passer den, ellers kunne man også bare få sadelmageren til ar kigge på den med mindre det er helt galt smiley
    Men det gik super fint da jeg købte, er simpelthen så glad for den sadel! smiley

• #8   9. jul 2014 Cecilie - Nu er 3000kr IKKE meget for en sadel smiley Min Kieffer er til salg for 4000kr. Den er MEGET velholdt, næsten ny omstoppet og fejler intet. Nypris var 12000kr. Den holder i maaange år endnu hvis den bliver passet smiley
    Jeg køber ny her nu. Den skal jeg give 9500kr for.

Hvis jeg vidste at sadelen passet kunne jeg købe uden at prøve på. Og har solgt tidligere hvor den ikke blev prøvet på smiley

Mvh TT

• #9   9. jul 2014 Nejnej! Det er ikke lidt, det ved jeg! (-:
    Der er bare nogle der ikke har 3000 og op, og andre har over 10.000. smiley
    Hvis min skulle sælges ville den også koste 8-9000... smiley
    Men jeg mener, nogle af de slidte sadler, der er lidt "grimme" af slidmærker er dyre når de koster 3000. smiley

• #11   10. jul 2014 Der er jeg enig Eva. Hvis sadelen er købt, betalt og ude af mine hænder. Så er den købt og det er ikke mit problem om den passer eller ej. smiley Jeg er dog villig til at komme ud med sadelen (indenfor rimelighedens grænser) og lade køber prøve den på/lægge den på hesten smiley

Mvh TT

• #12   10. jul 2014 Som jeg skriver i mit indlæg, er det eneste jeg bliver meget sur over, er at jeg havde skrevet at jeg gerne ville prøve den inden endelig køb, det vælger sælgeren så at undgå. Jeg bliver så ved, og da hun endelig gider svare på dette, skriver hun alle mulige undskyldninger om at det i hvert fald ikke kan lade sig gøre. Jeg er udemærket klar over at man ikke kan forvente at man kan prøve den, men synes også at sælger skal være total ærlig til at starte med, istedet for først at skrive det når man faktisk har en aftale.... Det synes [b]jeg[b]ikke er okay!

• #13   10. jul 2014 Nu skrev du jo ingen steder at i havde indgået en aftale omkring handel af sadlen så det var ikke nemt at gætte smiley

Men er da enig i at man skal være ærlig fra start, smat besvare potentielle køberes spørgsmål

• #14   10. jul 2014 Jeg kan huske en episode der gjorde mig pist of. Jeg blev kontaktet af en køber der spurgte om jeg ikke ville komme hen til hendes stald med sadelen så hun kunne prøve den på før køb. Sød og rar som jeg er sagde jeg ok og vi aftalte jeg skulle komme lørdagen, Jeg tog den 40 min køretur til den adresse jeg fik men ingen dukkede op. Hun svarede ikke da jeg ringet og en af de andre sagde at hun li havde købt ny sadel så de syntes det var underlig jeg kom... Jeg fik så en sms at hun ikke var interesseret alligevel da hun havde købt en anden smiley Hvad så med at give besked FØR jeg tog den tur.... Kælling!

Mvh TT

• #15   10. jul 2014 TT: Jeg forstår dig godt. Det ville jeg også blive meget sur over. :).

• #16   7. okt 2014 Carina O - Hvis man læser ind mellem linjerne havde jeg faktisk skrevet det. Jeg er enig i at jeg nok ikke fik skrevet det så tydeligt, men jeg ved at jeg har skrevet det! smiley
    Men fred være med det smiley

Kommentér på:
Handel med sadel

Annonce