{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Sadelmager/ny sadel {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg har denne fjordhest som jeg rider på i en lammeskindssadel, men jeg går og bliver helt nervøs for ryggen på grund af stigbøjler og kan ikke rigtig undvære dem .. smiley

så tænker på at prøve bomsadel på ham og søgte derfor efter sadelmagere i Vestsjælland, men virker som om de fleste tilpasser nuværende sadel og jeg mangler lidt en der ligger inde med nogle sadler der kan prøves på min hest, så jeg muligvis kan købe en af sadelmageren.. eller er det kun sådan at de kikker på hesten og kan fortælle hvad jeg skal kikke efter? smiley

Har fundet frem til at mange er glade for Tanja Lange og Charlott fra saddlefit (tror jeg) - andre gode erfaringer med nogle? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadelmager/ny sadel
  • #1   16. jun 2014 Jeg er VILD med Camilla Nielsen fra Fagsadelmageren.. Hun har ikke et bestemt favorit mærke og er meget hjælpsom. Har stor kendskab til mange mærker og modeller. Stor tålmodighed. Hun ser sadlen på hesten under rytter.

Jeg har været hos Maria Maj Mogensen, og hun var også dygtigt. Hendes egen Connector sadel er suveræn at ride i, og passede min hoppe godt. Hun ser også hesten under rytter.

• #2   16. jun 2014 Maria havde nogle få sadler liggende, men de som passede min hest, var simpelthen for dyre til mit budget.

Camilla har ingen sadler med, men opfordrer til at man selv låner sadler hist og her, for at se om de kan passe. Dernæst giver hun en række mærker + modeller + str. som man kan lede efter.

Kentaur forhandlere har en række testsadler, som man kan få lov til at låne gratis.

• #3   16. jun 2014 Jeg har brugt Lars fra Vordingborg og været rigtig godt tilfreds. Han havde flere sadler med ude jeg kunne prøve og som han kunne tjekke på hesten.

• #4   16. jun 2014 Jeg har brugt Maria igennem flere år smiley Super dygtig smiley

• #5   16. jun 2014 Charlotte har somme tider nogle sadler i bilen som kan prøves. Hvis ikke ved hun hvilke der kan passe og så skaffer disse til næstegang så du kan prøve smiley Hun er dygtig smiley Men du har jo allerede fået hende anbefalet smiley

• #6   17. jun 2014 Jeg har brugt Ingdams.
    Rigtig dygtige, og er super glad for min sadel vi købte af dem.
    De har sadler i bilen, og så ser de hvilken model der passer din hest bedst, og hvilken prisklasse du vil have. (-:

Kommentér på:
Sadelmager/ny sadel

Annonce