{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Ny sadel - Nordsjælland - Sadelmager?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg står og skal ud og finde en ny sadel til min gamle pony som jeg midlertidigt har hjemme, med henblik på at finde et nyt godt hjem til hende:) Jeg har ikke fået hendes sadel med af tidl. ejer da de skulle bruge den til deres nye pony, så jeg står nu og skal udd og købe en ny sadel til en pony smiley Hun er lidt besværlig at finde sadel til da hun ikke er særlig lang over ryggen og er lidt smal..
Min største frygt er at købe en sadel til hende som jeg syntes ligger fint også får hun måske ondt i ryggen og bum, så er der dømt dyrlæge regninger og kiropraktor smiley Og jeg har hende jo som sagt hun hjemme for at få hende redet i form igen og derefter vidergive hende til nogle nye ejere, så jeg vil jo heller ikke lige mange tusind kroner i udstyr og alt muligt til hende smiley

Kender i en god sadelmager i nordsjælland/Hillerød området? Og hvordan fungere det med sådan en sadelmager da jeg aldrig har prøvet det før? ringer man og fortæller hvordan landet ligger, og betaler så et kørselsgebyr for at de kommer ud med nogle forskellige sadler de så prøver på ponyen? Og hvis der så forhåbentlig er en match køber man den?? Jeg vil ikke ud og købe en sadle til 10.000 kr.. mindre kan forhåbentlig gøre det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny sadel - Nordsjælland - Sadelmager??
Kommentér på:
Ny sadel - Nordsjælland - Sadelmager??

Annonce