Når drømmen endelig går i opfyldelse! {{forumTopicSubject}}
Jeg er i dag lige blevet hesteejer for første gang i mit liv Har ønsket mig min egen, siden jeg var tre år gammel og for første gang sad på en pony, så det er været lang tid undervejs. Til gengæld har jeg fundet drømmehesten, som jeg glæder mig meget til at gå fremtiden i møde med, Han er en skøn 4-års vallak ved navn Zacko - har også lige oprettet ham herinde.
Jeg ville bare lige dele min glæde over endelig at være blevet hesteejer - tror ikke det helt er gået op for mig endnu, at han faktisk er min hehe. Virkelig en surrealistisk, men dejlig følelse.
Men det kender I vel nok allesammen Del gerne historier fra da I fik jeres første hest.
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
det er verdens bedste følelse at blive hesteejer!
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.167
Min historie om min egen hest, findes ikke, sådan en har jeg nemlig endnu aldrig fået fat i Til gengæld så har jeg søde naboer hele vejen rundt, hvor jeg mere eller mindre altid har haft frie tøjler til hvad jeg ville gøre med de kære kræ
Den ene hest fik jeg faktisk forærret i form af at det var mig der passede ham, ejeren sagde også selv at han var minj, men hun betalte stadig til ham. Så det var en fremragende måde at have hest på
apr 2010
Følger: 60 Følgere: 54 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 625
Jeg er igang med at lede efter hest, så håber også snart jeg får oplevet følelsen af at blive hestekur
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.584
nov 2013
Følger: 35 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 9 Svar: 112
En dag mødte vi hendes eger, og spurgte hvor Indy var henne. Med det samme vi vidste hvor hun var, besøgte vi hende. Min mor skulle til at have hest igen, og jeg skulle så også have en. Min gamle drøm var jo at komme til at eje Indy, men jeg vidste jo godt, at det ikke ville komme til at ske. Men det gjorde det så! For min mor spurgte Indys ejer, om hun kunne købe Indy til mig, og det kunne hun godt. Det sjove var, at jeg ikke vidste noget, så det var en overraskelse. Hvor heldig kan man lige være!?
maj 2007
Følger: 133 Følgere: 137 Heste: 1 Emner: 80 Svar: 542
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 293 Svar: 3.820
1 år gik, og han var stadig til salg. Lørdag aften 10/11/12 ringer min moster så til mig. De har fået tilbudt en hest og vil høre om jeg vil ride ham. Jeg siger så ja, og spørger spændt hvilken hest det er, selvom jeg havde en fornemmelse af at jeg allerede vidste det. ''Tjaa, jeg ved ikke om du kender Kasper? Det gør du jo nok''. Med det samme efter jeg havde lagt på skreg jeg bare ''DE HAR F*CKING KØBT KASPER!'' Ind til min far, råbe det igen.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.025
Ejer kommer og siger " Vi bliver nok nød til at slagte Fleur... "
Maria bliver helt.. NEEEEEJ, ikke flere heste der forsvinder. Får spurgt om tilbuddet om at jeg må få hende stadig står ved, samtidig får jeg på en eller anden måde spurgt staldejer om det er muligt og lave en aftale om hjælp imod billig opstaldning.
Hjem til kæreste og sige " må jeg få en hest? " kæresten fatter bjælle tror jeg og siger ja.
PLING så fik jeg hest gratis ;o).
Tror først jeg egentligt fattede at jeg havde fået min egen lidt efter da jeg fik en smede regning og min kæreste fattede det vist heller ikke før jeg havde sagt til ham tilpas nok gange at jeg var ude ved hesten hver dag ;o).
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 263
aug 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 72
Heldigvis har jeg nu en rigtig dejlig part
feb 2010
Følger: 70 Følgere: 62 Heste: 6 Emner: 76 Svar: 130
Jeg fik også min første hest for fire dage siden og du har helt ret det er så fantastisk en følelse. Det er stadig ikke gået rigtigt op for mig endnu at hun rent faktisk er min
Jeg har efter 6 år fået min første hest (Wyoming Lightfoot, har lige oprettet hende) min mor og jeg blev enige om at det skulle være hende første gang vi så hende. Hun var så smuk og havde det skønneste temperament. jeg har så redet min kusines heste da jeg ikke havde min egen, men de kommer stadig til at blive redet af mig selvom jeg har fået ny hest. Lukas(kusines fjordhest også oprettet på min profil) var den hest som rigtig hjalp mig på vej til at blive en bedre rytter, sådan at jeg nu kan klare at have en hest som Wyoming der ikke er færdigtilredet og det skal jeg selv gøre med lidt hjælp
endnu engang tillykke med hesten og så håber jeg da det kommer til at gå godt med den
Hilsen Rytteren der nu kan kalde prinsessehesten Wyoming for sin egen:)
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
Kender godt den følelse eller i hvert fald en snært af den.
Det var en af de der meget mærkelige dage, hvor jeg sad hjemme hos min farmor (min mormor og morfar var også på besøg der). Pludselig blev samtalen drejet ind på heste, og der blev spurgt ind til, om min søster havde fundet sig en part endnu (hun havde gået partløs i 1-2 måneder). Så tilbød min morfar pludselig at købe en hest til min søster og jeg, som vi kunne dele. Kæft hvor jeg blev glad.
Ringede faktisk til ham nogle dage efter, at jeg var kommet hjem igen, og spurgte ham, om det bare var noget jeg havde drømt. Har nemlig ofte drømt noget lignende, og troede ikke rigtig på at han havde sagt det jeg havde hørt/troede jeg havde hørt. Han kunne dog heldigvis bekræfte det, og så skulle vi ellers bare ud og kigge på hest!
Nu skal vores måske kommende hest så handelsundersøges på fredag, og jeg krydser i den grad fingre for, at det er min tur nu. Min tur til at have min egen, også selvom jeg skal dele den med min søster. Whatever det betyder ikke noget, det er følelsen af at have en hest, som man selv bestemmer over der er fed. En hest hvor man selv bestemmer hvornår der er brug for smed osv.
apr 2010
Følger: 89 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 332 Svar: 664
De andre er kommet hen af vejen men den helt fantastike og søde springpony jeg har nu er en erstatning af min gamle pony Queen of Europe som måtte aflives
nov 2006
Følger: 68 Følgere: 112 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 402
dec 2012
Følger: 29 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 480
Mig og min søster deler hende
Og det sjove er, at hesten allerede står dernede ved min part, og hende som ejer hesten, ejer på en måde også min part
Når drømmen endelig går i opfyldelse!