{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Hvilken forsikring? {{forumTopicSubject}}

Har overvejet at få forsikret mine to ponyer, den ene er 3 år gammel, en pintohoppe, hun har aldrig fejlet noget.
Den anden er en shetlænder vallak på 10 år, har haft en kodeledsforvridning og haft kolik to gange, fejler ellers ikke noget.

Regner i hvert fald med at hoppen skal forsikres, vallakken ved jeg ikke helt endnu, tror det dog, hvis han da kan forsikres når han nu har været skadet smiley

Jeg ved endnu ikke hvilken slags forsikring det skal være, da jeg aldrig har haft en hest forsikret smiley
Men går ud fra det skal være sygeforsikringen, og måske også livsforsikringen/uanvendelig, men ved ikke helt hvad de forskellige forsikringstyper indebærer, så hvis nogen vil forklare dette vil det da være rart smiley

Har overvejet Kongeriget Danmarks Hesteforsikring, First Horse og Dansk Hesteforsikring, men der er selvfølgeligt andre smiley

Har hørt rigtig dårligt om Tryg, så den har ingen interesse smiley

Hvad skal man overveje, hvis man vil forsikre sin hest?

Skal hesten igennem en dyrlægeundersøgelse inden forsikring?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken forsikring?
  • #1   23. maj 2014 Jeg har tryg og jeg er så glad for dem.
    Min har syge forsikring og livsforsikring.
    Jeg giver 2800kr om året, og hun er forsikret for 8000kr

Kender desværre ikke andre.

Ja tror alle forsikrings selskaber kræver en handelsesundersøgelse for at vide hvad de forsikre smiley

• #2   23. maj 2014 Du skal under alle omstændigheder holde dig fra First Horse. KDH har jeg selv, og dem vil jeg heller ikke anbefale. Dansk Hesteforsikring ville jeg vælge.

Jeg synes at en sygeforsikring er en god ide, og så livs- uanvendelighedsforsikring,.

Hesten skal igennem en klinisk undersøgelse, og jeg mener hvis den skal forsikres for over 60.000kr mange steder, så skal den også røngten.

Kommentér på:
Hvilken forsikring?

Annonce