{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Havde en underlig drøm.
  • #1   11. maj 2014 Hvis glæden stadig er der fra drømmen af, så synes jeg du skulle prøve, ja. smiley

• #2   11. maj 2014 Ja for jeg følte mig stolt, og glad fordi jeg gennemførte det i drømmen.? smiley

• #3   11. maj 2014 hmm.. måske har det ikke noget med spring/ridning at gøre.. men måske kan det være der skal til at ske noget nyt i dit liv og du for en glæde ved den nye forandring? eller en ''gammel'' ting der først nu begynder at glæde dig? smiley

men det kan self også være en hit om at du måske skal prøve at springe smiley

jeg er ikke så god til drømmetydning.. men prøver så godt jeg kan smiley

• #5   11. maj 2014 "Hest:
    En motor omregnes i antal hestekræfter. Heste i drømme handler om din egen styrke, og hvordan du forholder dig til den. Er du bange for hesten, kan det betyde, at du er bange for din egen indre styrke. Betyder hesten meget for dig, er det vigtigt at du finder den styrke frem i dig. Hvordan har hesten det? Er du god til at styre den, eller farer den vildt rundt? Får den næring nok osv. Alt dette fortæller noget om, hvordan du har det med dig selv, om du kan styre dig selv, er forvirret, eller giver din indre styrke næring nok."

http://lys-strejfet.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=346&Itemid=85 prøv og google lidt mere. Men vores drømme er vores underbevidsthed som bearbejder indtryk, det er der vores følelser og mål også ligger gemt. Det er derfor super smart at have system i sine drømme og lytte til dem, for det er alt det som din hjerne tænker på og meget relevant for dig som person.

• #6   12. maj 2014 Nicoline, har intet at gøre med jeg er "Bange for hesten" er slet ik. Men spring har aldrig været min favorit. smiley

• #7   12. maj 2014 Det er taget fra linket, men som sagt: google er din ven

Kommentér på:
Havde en underlig drøm.

Annonce