Underlig underlig underlig drøm... {{forumTopicSubject}}
Jeg fik jo aflivet min gamle hoppe for 14 dage siden, og har været ret så meget ked af det.
I nat drømte jeg så at alle mine afdøde heste, mine 2 første ponyer, og min gamle hoppes ene datter og en 4 jeg har haft som osse er aflivet gik på en stor græsfold ude ved mit barndomshjem, en stor gård som min afdøde farfar havde og som min far nu har.. De var der alle sammen undtagen min gamle Suleika, og så de heste jeg har nu som lever.
Så fik jeg besked om at vi skulle udvidde græs arealet fordi Suleika kom her i dag, og vi fik mega travlt og fik lavet folden...
Så kom hun løbende oppe på vejen, Suleika i fuld galop..
Jeg omfavnede hende i drømmen og vinkede bare til hende hvad vej hun skulle løbe hen til de andre.. Ingen led eller noget som skulle åbnes.
Så kan jeg huske at jeg strøg hver og en af dem på panden og ned over mulen, og så gik jeg bare.. Op mod vejen og vågnede...
ER DET DA LIGE EN FOR WIERD DRØM???
Men nu i skrivende stund har jeg det meget bedre med at tænke på Suleika og de andre, og er helt rolig i mit sind.
Det kan godt være at mange af jer ikke tror på sådan noget, men jeg er sikker på at der er en mening med min drøm, og min underbevidsthed har fortalt mig at hun har det jo godt nu, hun lider ikke, og er der, hvor de andre er...
Bare sig hvis jeg er tosset, det begynder jeg selv lidt at tro...
sep 2007
Følger: 251 Følgere: 245 Heste: 5 Emner: 28 Svar: 490
Jeg drømte at året efter ville jeg ride rundt på en helt mørkebrun, smuk smuk hest. Med en kæmpe stjerne i panden, og 4 hvide sokker
Jeg købte så en sortbrun 5års med en stjerne et par mdr. efter. Det gik ikke mellem mig og den, så han røg hurtigt retur,
2 mdr efter dette prøvede jeg så en hest i nordsjælland - ved et tilfælde. Det var slet slet ikke menningen jeg skulle prøve den.
- men det var hesten i min drøm et halvt år tidligere. Og nu også min nuværende hest.. Se evt min profil - cougar
Så jeg tror på efter dette der er noget om det
dec 2003
Følger: 51 Følgere: 37 Heste: 10 Emner: 87 Svar: 537
Ej hvor vildt ikke??
Det er da rart at jeg ikke er den eneste..
Ice som jeg købte 1 md før min gamling blev aflivet er som gamlingen en haflinger med stikkelhår...
Lidt sjovt, og de har samme temperement...
Ice er nui temp, som min gamle hest var dengang jeg købte hende, og jeg tror det var det jeg faldt totalt for.
Lidt et tilfælde at jeg fik mulighed for at købe hende, og jeg havde givet begge arme for at købe hende..
Jeg solgte jeg ved ikke hvor meget rideudstyr og andre ting på nettet for at spare op.. Ting som jeg ved at jeg godt ville ha beholdt, men som jeg kan købe hen af vejen stille og roligt...
D. 4 nov stod Ice så i stalden, og 10 dec sagde Suleika farvel...
Det er da underligt det hele...
dec 2003
Og sjov "historie" der ligger bag.. Tror altså på skæbnen, og på drømmene...
Gav lige en x-høj på vejen
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.362
Vi red på dette tidspunkt hos en hestehandler. Et års tid efter drømmen får hestehandleren tilbud fra et dødsbo om 2 heste. Den ene var en fuks 6-års fuldblods araber med en ruder-formet stjerne. MIn veninde købte hesten et par måneder efter. Hesten blev døbt Rachel og det er nu 7-8 år siden. Hun har stadig hesten.
dec 2003
feb 2008
Følger: 81 Følgere: 74 Heste: 9 Emner: 216 Svar: 776
Jeg drømte engang da jeg var hos min mormor (som bor lige ud til havet) at verdens største færge ville sejle forbi kl 12.00 om natten.
- Hvad gjorde den ikke næste nat!?
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.362
Jeg har tit fortalt nogle venner om en drøm og så et par uger efter, så sker det.
sep 2007
Følger: 251 Følgere: 245 Heste: 5 Emner: 28 Svar: 490
Sanne 1000 tak, er også glad for ham
Vidste det bare 1. gang jeg så ham.. At det var hesten i min drøm. Det var bare den. Også selvom jeg havde problemer med at ride ham det første lange lange stykke tid.
dec 2003
Det oplever jeg rigtigt meget for tiden...
Underlig underlig underlig drøm...