Jeg savner det !! Jeg savner det !!
Det snart et år siden jeg solgt min første og hidtil eneste pony, og hun har nu bar fået de BEDSTE ejere nogensinde ! .. Men når jeg besøger hende igen er det da ikk uden vemod og jeg længes efter de dage hvor jeg selv havde hende og ride på hver dag.
Jeg red på højt plan med hende til træning, for jeg var for gammel til at starte på hende mere, og jeg havde et rigtigt godt forhold til min træner og jeg var med og hjælpe til Nordiske og til world cup på vilhelmsborg. Herning det var oss bar et af årets højdepunkter!!
I dag rider jeg slet ikke mere, men har lovet mig selv når jeg er færdig med min uddannelse at starte igen.
I nat drømte jeg om min gamle pony, og jeg SAVNEDE bar det HELE lige pludselig helt vildt igen !!! Jeg ville bar ønske jeg bar ku droppe gym. og så bar gå tilbage til mit gamle liv og ride igen og være i den verden igen !! ..
I aner ikk hvor heldige I er jer der har pony og mulighed for at ride hver dag !!!
- Tanker fra en tidligere pony ejer der HELT sikkert ska have hest igen efter uddannelse !!!!!
dec 2005
Følger: 95 Følgere: 95 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 219
hvor skrækkeligt:(
Men det er altid godt med en pause
hvis man skal læse også komme igang igen:D
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
Vil råde dig til at fortsætte gym og vende tilbage til ridningen efter..
sep 2005
Følger: 85 Følgere: 85 Heste: 9 Emner: 323 Svar: 3.451
du bruger 19 kr for at skrive det her? jeg kan desværer ikke se det relaandte i det, undskyld mig
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 56 Svar: 944
Hvorfor betaler hun 19kr for det ?
sep 2005
sep 2005
apr 2006
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 692
Selv kan jeg da godt en gang i mellem længes efter "de glade rideskoledage" hvor man striglede 10 gange længere tid end man red, læste wendyblade dag ud og dag ind o.s.v. Ikke fordi jeg overhovedet vil klage over hvordan jeg har det nu! Men det var bare SÅ sjovt den gang
Jeg savner det !!