586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Savner det :-/ Savner det :-/

Hej piger.
Jeg har redet i 13 år, men efter vi har fået 2 (vidunderlige) børn, er der bare ikke tid til det.
Jeg solgte den sidste hest da min ældste datter var 1 år gammel (4 år siden), og siden da har jeg haft et par halvparter og ellers kun lånt en hest i ny og næ.
Men jeg savner det?
Det påvirker virkelig min hverdag. Lige pt. er jeg på barsel, men min datter er startet i dagpleje, så har hele dagen for mig selv.

Jeg sidder tit og kigger videoer og billeder herinde, og får en kæmpe klump i halsen. Iih det er hårdt.

Jeg har egentlig råd til at have egen hest eller halvpart, men så skal der bare skæres ned på shopping/byture osv. Det ved jeg ikke hvordan ville hænge sammen.
Syntes bare det er så hårdt. Savner at ha en hyp at komme ud til når man har brug for det.. De lange ture hvor tankerne kan få frit løb.. Iih..

Er der andre der har det sådan?
Søger halvpart her hvor jeg bor men har ikke fundet én eneste på 7 mdr smiley

Hilsen Isaa som bare lige sku ud med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savner det :-/
  • #1   19. sep 2010 Hvis du har tid og råd til egen hest så er det da værd at overveje.. Og så må du jo skære ned på byturene.

Ellers kan du jo prøve at snakke med dem på nogle rideskoler rundt omkring om de mangler en part eller en til at hjælpe.

• #2   19. sep 2010 Jeg har det lige præcis sådan!
    Bare udover jeg ingen børn har - jeg har mit gymnasium.

Men pengene ville nok også være der hvis ikke jeg havde en fetish for kjoler og sko xD

Jeg har dog et sted og ride, men pga. alt det lorte vejr har jeg ikke været derude i snart 3 måneder - i sommers var jeg næsten ikke hjemme.

• #3   19. sep 2010 Kristina - Der er jo den med tiden.. Jo tiden er der, men der kan være børn syge osv. Så det skal være en hårdfør hest der kan stå i løsdrift så jeg ikke nødvendigvis behøver at være der dagligt. Overvejer det virkelig osse. Evt. at starte med at låne en hest 1 år, med mulighed for forlængelse, så jeg ikke er "bundet", hvis det slet ik kan hænge sammen.

TAS - Uuh jeg kender det.. Jeg vil gerne ha en hest et godt sted med ridehus på stedet, eller i nærheden, for det er så surt om vinteren at tulle rundt på en frossen bane..

• #4   19. sep 2010 Isatou S

Der hvor jeg rider er ca. 5 km væk, og det er altså langt i regn og hård blæst, når man skal cykle ved siden af åbne marker xD
    Hvis jeg dog bare havde mit eget sted SÅ havde jeg både hest og shetlænder! smiley

• #5   19. sep 2010 TAS - hehe ja, det ka jeg forestille mig..
    Nu fandt jeg lige en annonce med helpart til 2 fjordhest (1 hingst og 1 vallak), kun 7 km væk! YES! Har snakket med hende og ska ned og prøve dem i løbet af ugen..

• #6   19. sep 2010 Isa hvor bor du henne a i verden??

• #7   19. sep 2010 Bor i Ringsted.. smiley

• #8   19. sep 2010 Nå okay, det er alligevel et godt stykke væk.. Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig

• #9   19. sep 2010 Øv bøv..
    Men krydser fingre for heldet imorgen. Der ska jeg ud og prøve de 2 fjordheste.

Kommentér på:
Savner det :-/

Annonce