Savner det :-/ Savner det :-/
Hej piger.
Jeg har redet i 13 år, men efter vi har fået 2 (vidunderlige) børn, er der bare ikke tid til det.
Jeg solgte den sidste hest da min ældste datter var 1 år gammel (4 år siden), og siden da har jeg haft et par halvparter og ellers kun lånt en hest i ny og næ.
Men jeg savner det?
Det påvirker virkelig min hverdag. Lige pt. er jeg på barsel, men min datter er startet i dagpleje, så har hele dagen for mig selv.
Jeg sidder tit og kigger videoer og billeder herinde, og får en kæmpe klump i halsen. Iih det er hårdt.
Jeg har egentlig råd til at have egen hest eller halvpart, men så skal der bare skæres ned på shopping/byture osv. Det ved jeg ikke hvordan ville hænge sammen.
Syntes bare det er så hårdt. Savner at ha en hyp at komme ud til når man har brug for det.. De lange ture hvor tankerne kan få frit løb.. Iih..
Er der andre der har det sådan?
Søger halvpart her hvor jeg bor men har ikke fundet én eneste på 7 mdr
Hilsen Isaa som bare lige sku ud med det.
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.328
Ellers kan du jo prøve at snakke med dem på nogle rideskoler rundt omkring om de mangler en part eller en til at hjælpe.
jul 2004
Følger: 98 Følgere: 94 Heste: 5 Emner: 146 Svar: 1.187
Bare udover jeg ingen børn har - jeg har mit gymnasium.
Men pengene ville nok også være der hvis ikke jeg havde en fetish for kjoler og sko xD
Jeg har dog et sted og ride, men pga. alt det lorte vejr har jeg ikke været derude i snart 3 måneder - i sommers var jeg næsten ikke hjemme.
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 92
TAS - Uuh jeg kender det.. Jeg vil gerne ha en hest et godt sted med ridehus på stedet, eller i nærheden, for det er så surt om vinteren at tulle rundt på en frossen bane..
jul 2004
Følger: 98 Følgere: 94 Heste: 5 Emner: 146 Svar: 1.187
Der hvor jeg rider er ca. 5 km væk, og det er altså langt i regn og hård blæst, når man skal cykle ved siden af åbne marker xD
Hvis jeg dog bare havde mit eget sted SÅ havde jeg både hest og shetlænder!
aug 2008
Nu fandt jeg lige en annonce med helpart til 2 fjordhest (1 hingst og 1 vallak), kun 7 km væk! YES! Har snakket med hende og ska ned og prøve dem i løbet af ugen..
dec 2007
Følger: 92 Følgere: 79 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 4.007
aug 2008
dec 2007
Følger: 92 Følgere: 79 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 4.007
aug 2008
Men krydser fingre for heldet imorgen. Der ska jeg ud og prøve de 2 fjordheste.
Savner det :-/