{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Farvel til mit sidste ponybarn {{forumTopicSubject}}

Jaah.. idag gik Langbjergs Mocca, en pony jeg har redet op for ejer igennem handelsundersøgelse og røngten og er derfor solgt.

Mocca fylder 6 år til maj, og er 147 - 8 cm høj. Han er en dejlig glad og energisk pony, og er meget megte lærenem.

Gennem min tid med ham har jeg haft mange positive oplevelser, og han er altid dejlig at ride.

Da jeg fik ham hjem Feb06 kunne han hvad der svarede til en Begynder 1/ LE unde galop - og nu ville han kunne gå en La4.

Han tager ufattelig godt imod alle inpit, og man skal næsten passe på ikke at fylde for meget på for hurtigt. Vi startede sidste år en La1 mod heste (Da han jo kun var 5.)

Springmæssigt har jeg kun prøvet ham 8 - 10 gange, og han har aldrig rigtig sprunget før han kom til mig. Han springer med god gnist og brug af ryg og holder virkelig meget af det. Jeg sprang ham sidste år til et enkelt stævne, en LE for hest (LC kat I)

Hvilket gik rigtig godt.

Mocca er en lækker lækker pony med kanon gang, og papirerne i orden - dog er han vallak.

Han er blevet solgt til en sød 8 årig pige fra Vadum - hvor han kommer til at stå på rideskole (Nordjylland).

Trods hendes unge alder kunne hun ride ham rundt og ned i alle gangarter - og var et stort smil begge gange hun har været og prøve ham ! Jeg tror på de to nok skal udvikle sig positivt og fremadrettet sammen.

Desuden blev han solgt til kun 4000 under sat pris

(Dog har jeg 2 stks ponyer endnu, men ingen af dem kan rides og han er den sidste jeg har i ridning, derfor sidste ponybarn)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel til mit sidste ponybarn
Kommentér på:
Farvel til mit sidste ponybarn

Annonce