{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Farvel til Appaloosaen :( {{forumTopicSubject}}

Hej folkens...
Først vil jeg gerne takke jer alle sammen for den kæmpe støtte jeg har fået, efter alt det her. Det sætter jeg virkelig stor pris på!
Jeg har desværre dårlige nyheder....
Det ender med at jeg ikke får min avl tilbage igen, da personen (behøver vidst ikke nævne et navn) som har været så sød at stjæle den, ikke vil af med den igen, da hun jo har brugt mange penge på de 12 heste hun har avlet... Hun mister 1000 kr siger hun... jeg mister 10.000... Jeg har forsøgt at forhandle med hende i over en uge nu, men hun er ikke til at få noget fornuftigt ud af, og hun giver mine så kaldte "soldater" skylden for det... jaja... Hun er simpelthen sunket så lavt, til at det er hendes passers, niece på 12 år, som har smadret min avl, ikke hende. Bliv dog voksen siger jeg bare, det er sku da hendes profil!
Vi er mange der samlede 50 pas sammen, som hun blev tilbudt for i alt de 17 heste, som ikke er hendes... Men nope... Et er at jeg skal betale for at få min egen avl tilbage... det så lavt!
Noget andet er at hun så trækker i land efter aftalen er lavet, da hun mener hun fortjener meget mere... Det er min veninde Line der har stået for handlen. Stod det til mig selv skulle hun ikke ha haft en skid...

Da jeg ikke på nogen måde synes hun skal ha' dem på toppen, eller ha glæde af dem på nogen tænkelig måde, sælger jeg derfor min avl. I kan derfor købe dem i har lyst til, her snakker vi i pas. GP'en ligger stadig på toppen, dog er der ikke opdateret endnu, så det kan først ses i morgen. Min max GP er 1004,34 ( http://www.howrse.dk/elevage/fiche/?id=2132558) og de er selvfølgelig også de dyreste. Under mit Nez Perce Stutteri kan i se de forskellige, føl er lidt billigere end de 100 bluppet.

Appaloosa'en kan vinder mange rosetter, min egen har vundet 57 styks(solgt), den vinder galop om fredagen, og Barrel Racing også om fredagen. Så den er en guldklump at ha i sine stalde...

Den er ualmindelig nem at bluppe pga. dens hurtighed. Og jeg kan love jer for jeg kommer til at savne dem. Appaloosaen er mine hjertebørn, jeg har avlet dem fra en gp på 416, til de 1001, uden og snyde. Hvilket mange ikke tror på... men det er sandheden!

Håber i vil få lige så stor glæde af racen som jeg har haft.
Tak for alt smiley

For interesse, skriv en besked til mig, jeg smider dem først i offentligt salg senere.... Avlen sælges ikke samlet!

Mvh Bibsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel til Appaloosaen :(
  • #1   30. aug 2013 Var det hendes passer eller hende?

• #2   30. aug 2013 Der har stjålet avlen, for jeg er vidst ved at handle med hende nu og har ikke lyst hvis det er hende.

• #3   30. aug 2013 I mine øjne er det hende, det er jo nemt at gi sin passer skylden... Og det er hendes konto, så hun kunne bare ha gjort det rigtige fra start af... men det gjorde hun ikke...

• #5   30. aug 2013 Kig på ranglisten, så kan du se det... Hun ligger nummer 1 med GPen idag, fordi der endnu ikke har været opdatering...

• #6   30. aug 2013 De er alle smidt under offentlig salg

• #8   30. aug 2013 Nej, dette er en voksen spiller

• #13   30. aug 2013 Se, det er der jeg ville ønske jeg var hacker. Ikke at jeg ville stjæle hendes heste, bare smutte ind og neutraliserer dem alle samme så hun ikke kunne fortsætte avlen.. Det fortjener man sku når man laver sådan et nummer. Kan godt være, at det er hendes niece der startede, men så har man da versegod at rette op på det!

• #14   30. aug 2013 Vi har en facebookgruppe, hvor man kun kommer ind hvis et andet medlem siger god for dig. Ergo må man gå ud fra folk derinde er oprigtige og til at stole på. Har aldrig haft problemer før. Når jeg laver eliter, sælger jeg dem som hopper og hingste til de få udvalgte jeg stoler på, for så spare ved selv at gøre til vallak.
    Det har den kære Carina så pisset højt og helligt på. Og efter hun købte en 1000 elite, ved jeg ikke hvad der er gået igennem hendes hjerne. Men hun begyndte at avle på MINE heste... Hun er en voksen kvinde på 36 år, så jeg gik ud fra jeg kunne stole på hende. Men det kunne jeg så ikke.
    Har diskuteret med hende i en uge nu, omkirng at få min avl tilbage, har brugt voldsomt mange penge på den, men det vil hun ikke, for hun mener ikke jeg har behandlet hende ordenligt, og hun har jo brugt mange penge på¨avlen allerede... 1000 kr siger hun ... jeg har brugt 10.000 kr...
    Jeg er så sur og indebrændt, men der er desværre ikke noget jeg kan gøre ...

• #15   30. aug 2013 Nogle mennesker..

• #17   30. aug 2013 Kan godt se at det er træls. Du har brugt mange penge på spillet.
    Det er et spil, og sådan er det. Man skal aldrig stole blindt på nogen, om det er en på 10 eller 36 år. Er ked af det på,dine vegne. Men det er hvad der kan ske.
    Hvis det var dig, der var hende, så ville du nok lyve, hvis du sagde at du ikke havde tænkt tanken selv.

Det er ikke for at være strid, men bare min mening smiley

• #18   30. aug 2013 Jeg kunne aldrig i mit liv finde på at snyde nogen for avl, for jeg ved hvor meget tid, og hvor mange penge der bliver lagt i det ! Så det synes jeg godt lige du kan trække tilbage igen... Og hvis det er den holdning du har til sagerne så er du da bestemt ikke en man burde stole på, hvad sin avl angår..

• #19   30. aug 2013 Bruger selv penge på spillet, så ved godt hvad det kræver.
    Men når du sælger en hest med den bedste gp, til en fremmed, synes jeg lidt at det er selvforskyldt. Det var jo oplagt. Havde det været mig, ville jeg også, som dig, sørge for at hesten var kastreret inden salg.
    Det er ikke min avl, der er blevet stjålet. Og ville da aldrig selv stjæle en avl, så jo, man kan såmænd rolig stole på mig. Men tak, for din lille bemærkning..

Jeg er ked af at det er sket for dig, og håber det er en øjenåbner for opdrætterne. Men selvfølgelig er det da ærgerligt, at du skulle give op. Og synes ikke at du skal stoppe, men kæmpe videre.

Og til sidst, håber jeg da ikke at du er sur på mig, pga det skrevne.

• #21   30. aug 2013 Therese

du har vist ikke helt forstået pointen i det her...

Suk,,,

hun har jo netop ikke solgt til en helt "fremmede"

og man burde som voksne mennesker stole på hinanden

især når man også kommer fra det sammenhold vi nu har de grupper

Man skal nok være en del af det for at forstå det

samt man skal nok også have haft en top avle med den type heste osv
    for helt at forstå den del med at sælge som hingste og folk selv kastrerer

Der er ingen undskyldninger for hvad der er sket det er der altså ikke

og sabrina har ingen egen skyld i det her

Der er kun en der har fejlet her smiley

• #22   30. aug 2013 Jeg tror ikke i forstår mig rigtigt....

• #23   30. aug 2013 Så forklar dig lidt bedre evt smiley

man kan jo kun tolke dig ud fra det du skriver

Og når vi er flere der åbenbart ser det på samme måde må det jo være måde du skriver det på smiley

• #24   30. aug 2013 Havde forstået på det hele, at hende hun solgte hesten til var "fremmed"
    I så fald mener jeg, at der var oplagt af køber at avle videre. Men det er her, jeg mener at hun måske skulle have kastreret før salg.

Men jeg kan forstå på det hele at bibsen kendte køber. Og ja, her deler jeg samme holdning som jer andre.

• #25   30. aug 2013 Personen der har gjort dette er en vi alle har handlet med SÅ mange gange før og har lært at kende igennem spillet..

Og Bibsen har solgt heste til hende SÅ mange gange før hvor det har været samme aftale ...
    så hvorfor skulle man så lige tro at dette pludselig ville ske smiley

• #26   30. aug 2013 Ja, det er selvfølgelig ikke til at forudse.
    Og det er da virkelig også svinsk gjort af hende..

• #27   30. aug 2013 dårlig smag i munden, vil jeg sige. jeg har altid stolt 100% på personen.
    men det har vist sig fra en anden side desværre. navn gives self gerne hvis man ønsker og ytre personen et lille brev smiley

• #29   30. aug 2013 ja bibsen har desværre måtte sige farvel til en formue smiley
    jeg selv har ikke givet alverden(små 7-9.000kr) for min avl i forhold til. men jeg støtter hende op på alle måder der er tænkeligt.

• #30   30. aug 2013 hov næh. jeg har sørme også givet 10 for min avl smiley
    1351pas smiley
    men ja pointen er den bibi skriver. og hvis i vil være søde og støtte om det så køb ikke af den anden bruger. hun fortjener sku en hånd fra os andre for det gode arbejde.

• #31   30. aug 2013 Hvor er det nu man ser hvor mange pas man har købt? smiley

• #34   30. aug 2013 Ja men hvor ligger pas historik

• #35   30. aug 2013 Jeg fandt det smiley
    Fuck så kan jeg godt se hvor mange pas bibsen har brugt smiley

Jeg har købt 29 pas xD

• #37   30. aug 2013 Lagkagerne hvad er det du hedder på Howrse ?

lige nu hjælper det ikke at svine folk til husk det
    og slet ikke på howrse du får det lige i hoved igen hvis beskeden bliver anmeldt smiley

• #40   30. aug 2013 Er ked af at sige det man ja vi har gang i kæmpe drama på FB
    og der er din besked blevet nævnt at hun har modtaget

og den er ikke pæn og den er lige til at melde på Howrse og du bliver straffet for det smiley

• #42   31. aug 2013 Ja støt hende ikke og del gerne til alle i kender der spiller

• #45   31. aug 2013 Bettemus
    Tanken er rigtig smuk, men faktum er bare at ikke alle MÅ købe pas.. En ting er det pas til bibsen, men hvad så næste gang noget lignede sker? Hvad så når en eller anden bliver hacket, skal vedkommende så ikke også støttes?

Og hvad så med dem der ikke støtter? Er de så bare "dumme" ?

• #46   31. aug 2013 Bettemus hun har solgt de bedste, nogle er endt hos BitteGaunby så lad os håbe hun avler for sygt

Kommentér på:
Farvel til Appaloosaen :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce