{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

At flytte hest, til hest {{forumTopicSubject}}

Har flyttet hest igen, denne gang også ved og ride derhen. Sidst red vi 15 km hvor det meste af vejen gik ind igennem Odense.
http://www.hestegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/1002669-igennem_odense_til_hest

Denne her gang var det en del mere roligt med undtagelse af de 2 km der skulle rides langs Middelfartvej, ret trafikeret tosporet landevej.

Pony var dog totalt kølig. Hun havde mere travlt med at "trutte" af et busskur og nogle golfspillere på de mindre veje ;o).

Glæder mig til at komme ud og hilse på hende i dag, på det nye sted :o)

Andre med en hyggelig og begivenhedsrig weekend?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At flytte hest, til hest
  • #1   2. mar 2014 Lyder hyggeligt smiley
    Jeg har været på ryggen af min pony for første gang i 10 måneder, vi red også nede på vejen, hun var som altid iskold overfor alt, dog var hun lidt svær at holde i skridt smiley

• #2   2. mar 2014 Jeg har været til ringridning på min dejlige 4 års smiley

Dagen i dag står på SRO skrivning, så det bliver ikke meget hest...

• #3   2. mar 2014
    Begynder uddannelse i morgen, efter at have lavet ingenting i to måneder - det bliver hååårdt!

• #4   2. mar 2014 Hej må man spørg hvorfor du allered flytter igen? smiley

mvh Flora og Champ

• #5   2. mar 2014
    Min situation ændrede sig :o).
    Jeg skal begynde på uddannelse her pr. 1 marts og har derfor ikke tid til at medvirke i så meget selvpas som tidligere sted var - der var ind/udluk vagter. Jeg troede jeg havde et job, men min chef har så været en numse og ikke givet mig nogen timer - derfor blev jeg nød til at finde på noget andet for at få nogle penge ind.

Også var det også selvpas ang. selv og skaffe wrap/hø og strøelse samt. mad på folden. Da mine forældre har fået ny bil, har min far ikke mulighed for at hente fx wrap til mig. Og da vi kun måtte ha' små baller stående og kun 10 af gangen, var det pænt besværligt og få fat i dem.

Samt det nye sted er billigere.

Summasumarum; tingene gik ikke op i højere enhed :o)

• #6   2. mar 2014 Jeg har haft et gennembrud i trailertræningen i dag smiley Fik ham ind i traileren 3x med skillevæggen på plads smiley Han stod der ikke ret længe men det var da en begyndelse smiley Han har gået direkte ind i lang tid når skillevæggen har været sat til side men nu tog jeg den et skridt videre og det lykkedes smiley Vores tur var ikke så sjov i dag da han ikke ville af gårde! Han sagde ikke noget til bilerene men han ville gerne hjem. smiley

• #7   2. mar 2014
    Det lyder også som en herlig dag smiley

Kommentér på:
At flytte hest, til hest

Annonce