Hjælp til stævnesystem Hjælp til stævnesystem
Halløj
Jeg har et par spørgsmål til stævnesystemet
1: hvor mange kategoriseringspoint får man for én fejlfri runde??
2: i denne sætning "En opnået kategori ved E-stævner gælder IKKE ved D-stævner, og en opnået kategori ved D- stævner gælder IKKE ved C-stævner. En opnået kategori ved C-stævner gælder ved E- og D-stævner, da denne kan ses på DRF Portalen. Dvs. at har man opnået kategori 3 på D-niveau gælder det på E-niveau, men man er stadig kategori 1 rytter på C-niveau. Har man derimod opnået kategori 3 på C-niveau, gælder dette også på E- og D-niveau."
Er der en der kan forklare dette?. :-S
3: Case: En ekvipage vil gerne starte LE. Ekvipagen har været placeret i LD 4 gange med 0 fejl og vundet LE 1 gang med 0 fejl. Ekvipagen må IKKE starte LE (medmindre det er met. B0) men gerne LD.
Ved denne sætning forstår jeg ikke at ekvipagen har kun vundet en LE og allerede har 4 LD?? Skal man ikke have 5 placeringer ved en kategori før man må tide videre til den næste??
4: når der står på drf's hjemmeside at en ponyrytter udelukkes fra en kategori pga man har 5 fejlfri runder, så må man ikke deltage i f.eks. Hvis det var en LD så må man ikke deltage i LD'er men i LC' er ik?? Og man starter forfra i kategoriseringspointene ik??
Tak på forhånd
Havde disse spørgsmål EFTER jeg havde læst reglementet!
mar 2011
Følger: 28 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 126 Svar: 358
Hjælp til stævnesystem