{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Bryder sig ik om hinanden {{forumTopicSubject}}

Hej derude..
Jeg står lidt i den trælse situation, at jeg for 1 1/2 måned fandt en rigtig god og sød pony til min datter, en hollandsk sportspony på 122 i stg og 5 år. Hun kom hjem og kom på stald, så hun lige kunne hilse på hendes nye foldven, som er min ox araber pige på 2 1/2 år.. Første dage de var på fold var der intet og de gik bare stille og rolig. Men så lige pludselig tog fanden ved den lille pony, også skulle min araber pige bare ik nærme sig hende. Jeg tænkte det nok bare var hendes brunst, men det har så været i over 1 måned nu og de kan ik spise af samme hø hæk på folden, og på stald står de og losser ud efter hinanden.. Skal lige sige at de kan heller ik undvære hinanden, når jeg arbejde med den ende skaber den anden sig tosset i boksen..

Skal jeg bare finde mig i at de bare ik kan enes eller er der nogen der har nogen ideer til hvordan man kan bryde den dårlig stemning der er mellem dem..:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bryder sig ik om hinanden
  • #1   29. dec 2013 Følger lige med smiley

• #2   29. dec 2013 Tror bare du skal finde dig i det, 2 andre heste på min stald kan absolut ikke undvære hinanden, men de er så onde ved hinanden på folden - det er en love hate situation ahaha smiley Og sådan har det været i over flere år nu desværre. Ejerne har prøvet alt..

• #3   29. dec 2013 Øv bøv.. smiley det er lidt noget skidt, jeg er ik meget for at lade min datter hente hendes pony da man ikke kan vide sig sikke om der flyver bagben rundt derinde smiley men jeg må nok bare finde mig i det, og lade dem om det.. smiley

• #5   29. dec 2013 De bliver trukket ind og ud på fold sammen..:-) skal lige siges jeg skal trækker dem små 100 meter, da min fold ligger modsat side af vores hjem.. Og der er ik så meget ballade med dem de ligger højst ørene ned af hinanden.
    Så det trick virker desværre ikke på de to madammer??

• #7   29. dec 2013 Okay det må jeg prøve?? skal det være inden de kommer på fold???

• #10   29. dec 2013 Kunne problemet skydes at ponyen er ældst, men araberen har stået lægst i stalden.
    Altså: ponyen vi likke rangerer under en unghest, men unghesten derimod har været i stalden langt længere (mere erfaring med omgivelserne) hvis de begge er ufrivviliige ti lat lade den anden bestemme, så kan der sikkert godt gå noget tid før de lige finder ud af hvordan og hvorledes? smiley

• #12   29. dec 2013 De får Wrap 2 forskellige steder, for ellers ville araberen ikke få noget..:-/ jeg tro også der kan være snakke om uenighed om hvem der bestemmer hvad og hvor, for araber har jo været her i 2 år og kender det ud og ind, mens pony lige er ankommet. De ved begge to godt når jeg er på folde er det mig der bestemmer, for der kan de stå side om side uden noget særlig, men ligeså snart jeg er uden for tråden så bliver araberen jagtet.. Men jeg vil prøve mig frem og håber det bliver bedre på sigt, om ikke andet så når der bliver åbnet til græsset hjælper alt jo nok smiley

Kommentér på:
Bryder sig ik om hinanden

Annonce