26. feb 2009 Følger: 17 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 40
Kan hun tillade sig det? {{forumTopicSubject}}
Hej Hg..
Min mor og far er skilt, og jeg ser ikke min far ret meget..Dette skyldes at da jeg var mindre og boede ved ham og hans kæreste, så Slog hun mig, og har på et tidspunk rørt mig, da hun er til begge køn.
Derfor bryder jeg mig ikke om at være nede ved ham, da han stadig er kærester med ham..
Men Men, jeg fik en komfi gave af dem, en Rejse til Egypten,
Den rejse var vi på Her i febuar måned, og Jeg fik taget en Bekini med, hvor den ene af de puder der sidder ikke var deri da jeg skulle have den på, så den var gennemsigtig :s.- jeg købte mig en ny dernede, en ægte Luis viton bekini.
Men Den gik i stykker desværre, ved brystet..
Lykke"min fars kæreste" lovede at hun ville tage den med hjem og lave den, ..
i Fredag da vi var nede og hente min lillebror ved min far, Ville jeg have haft bekini toppen med hjemme så jeg kunne tage den med på ferie..
Min far og lykke var ikke hjemme, og min lillebror ringede til min far, min far vidste ikke hvor den var, og vi ringede videre til lykke, som sagde hun ikke kunne lave den, og havde derfor smidt den ud..
Er det iorden?
Jeg har ligesom ikke betalt 600 for en bekini hun bare skal smide ud.. Den var ægte, har beviser (:
Jeg blev ihvertfald rigtig gal, og kom til at råbe af hende i telefonen..
hun har nu skrevet hun er rigtig ked af det, men det har jeg hørt før.
Har svaret at jeg ikke betalte 600 for noget hun skulle smide ud, og så uden at fortælle mig noget..
hun skrev at det var der ikke noget at gøre ved, men hun kunne godt skaffe en ny men i kopi.
Men jeg er stadig gal. og jeg vil ik have en kopi, jeg havde sparet sammen til at købe en ægte :s..
Jeg har nu sagt at jeg aldrig nogensinde viser mig på deres adresse, vhvis lykke er der..
Er det at overreagere :s?
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
okt 2010
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 229 Svar: 958
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
- Hvis hun ikke havde tilbudt at lave den skulle den jo alligevel smides ud. Hun kunne godt have sagt det til dig, men det er stadig ikke en grund til at blive så sur.
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.993
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 40
Jeg har utallige gange været i retten fordi min far har indkaldt mig for så mange latterlige ting.
Samt har lykke fået min far til at indkalde min mor fordi han mente jeg gik med for meget makeup og at det var min mors skyld.
jeg fatter ikke hvorfor retten har taget den sag ind men alligevel
Mie. jeg har haft snakket med min far, og han ved godt jeg ikke vil se lykke efter det er sket..
PT så har min far ingen nosser, de ligger hos lykke. han kan ikke sige fra over for hende, og det her lort har nu kørt i 6 år.
AM.
jeg havde taget den med hjem alligevel, om den var lavet eller ej, for så kunne min bedste nok gøre det, hvis ikke det er tilfældet, så nej havde ikke smidt den ud, jeg har stadi ikke givet så mange penge for noget der skal kyles ud..
Spring, HMM.....
Det må du da godt, men men er det vigtig at se eller?
okt 2010
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 229 Svar: 958
dec 2009
Følger: 42 Følgere: 43 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 308
Hvis du ikke vil se hende lykke syntes jeg jeg du hjælper tænke over det og så tage en face too face snak med hende da det viser mere modenhed end sms 'er og opkald. Men syntes du skal tænke på hvor svært det måske er for din far hvis du slet ikke vil se lykke mere ?
Men nej syntes slet ikke det er fair at hun bare har smidt den ud du lad sagtens kræve en ny, så længe du snakker ordenligt til hende så det ikke udvikler sig til et skænderi
dec 2009
Følger: 42 Følgere: 43 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 308
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
Selvfølgelig blev jeg da også sur, men så er det heller ikke værre.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Især hvis en anden havde kunne lave den.
Dog har jeg svært ved at følge, du ikke har afskåret dem... har aldrig været i dine sko, men tror nu helt klart jeg havde fortrukket en pengegave, og så kunne de smutte på ferie selv uden mig.
hvis far vælger en kæreste, som på nogle måder lægger hånd på dig, så fravælger han dig. set i min verden. Livet er for kort, til at man skal spilde tiden, og ens kræfter for de forkerte mennesker.
så aflever børnepengene far, smut og kom igen når eller hvis du blir voksen.
Held og lykke, lyder til du kan bruge det,
okt 2007
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 435 Svar: 3.028
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 40
Altså om det er et fladskærm, eller en hest, eller en lille tting som en bekini, så Syns jeg stadig ikke det er iorden..
Jeg havde da jeg boede dernede Der havde jeg 6 kaniner, jeg elskede dem, lige så højt som min elskede pony jeg havde ved min mor..Men jeg kom hjem fra en weekendt fra mor, og gik med det samme ud til mine Kaniner, men burene var væk, og Kaninerne var væk..
Jeg tog en snak med lykke om det, som sagde at hende og far var enige om denne beslutning..
Bagefter sagde jeg til far jeg gerne ville ud og opleve noget med ham, kun ham og jeg..
Dette skete efter 2 uger, vi tog ud og kørte Gokart, jeg har normalt aldrig gjort noget med min far, da han har haft Diskuspilaps/staves?.
og har derfor ikke kunne andet end at ligge i sengen, da han endelig var Rask, så så han bare fjernsyn
..
Nå men vi tog ud og Kørte gokart, og jeg havde den fedeste tur med min far, jeg følte mig virkelig heldig omkring min far, og vi tog ud og spise, jeg spurgte ham der omkring med kaninerne, hvor han siger at han prøvede at snakke hende fra det, men hun ville ikke have det, jeg grad og min far trøstede mig selv. han siger at han ikke havde noget at skulle have sagt der...
Så Det er overhovedet ikke første gang dette er sket... med at hun gør sådan,,
Jeg overreagere nok fordi jeg har været det igennem med hende, og at der er sket de ting, jeg har bedt min far igen om vi skulle tage en tur ud sammen igen, dette svare han nej til da lykke ikke vil have det.. jeg kan ikke få grund til hvorfor, men hun siger til ham at han ikke skal fordi jeg valgte den gang bare at "flygte" fra dem..
Jeg har intet til overs for hende, og hun kan få min far til alt, jeg føler jeg har mistet mit forhold til min far, og det fandme ikke altid lige let!!
nov 2010
Følger: 73 Følgere: 69 Heste: 9 Emner: 57 Svar: 622
Og undskyld mig, men det er SØLLE 600 kr det drejer sig om.
Jeg ved godt, at når man er i din alder, at det føles som mange penge - men jeg har lige købt et par badebukser til min 4 årige søn til 240 kr
Havde det derimod været en bikini til 1000+ kr - kunne jeg ydermere forstå dig, hvis du selv havde sparet op.
Men tag lige i betragtning, at de faktisk gav dig en ferie til et lækkert feriested - kan forestille mig at du ikke skulle have andet end lommepenge med.
Prøv at tænk på hvor mange penge DE har sparet sammen til at kunne give dig den rejse. Det havde de overhovedet ikke behøvet.
Din far KUNNE have nøjes med at give dig 500 kr på din konfimations dag
maj 2009
Følger: 52 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 964
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 62
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 447
jan 2007
Følger: 38 Følgere: 31 Heste: 7 Emner: 49 Svar: 696
Du har været udsat for nogle ting, der gør at dette bliver dit eget lille personlige hævntogt på lykke, men gæt hvem det egentlig rammer....ja din far som intet har med det at gøre.
Ja 600 kr er mange penge, men tro mig livet er længere og du kommer til at tabe flere...
jan 2007
Følger: 38 Følgere: 31 Heste: 7 Emner: 49 Svar: 696
Kan hun tillade sig det?