{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Kan hun tillade sig det? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg..

Min mor og far er skilt, og jeg ser ikke min far ret meget..Dette skyldes at da jeg var mindre og boede ved ham og hans kæreste, så Slog hun mig, og har på et tidspunk rørt mig, da hun er til begge køn.
Derfor bryder jeg mig ikke om at være nede ved ham, da han stadig er kærester med ham..
Men Men, jeg fik en komfi gave af dem, en Rejse til Egypten,
Den rejse var vi på Her i febuar måned, og Jeg fik taget en Bekini med, hvor den ene af de puder der sidder ikke var deri da jeg skulle have den på, så den var gennemsigtig :s.- jeg købte mig en ny dernede, en ægte Luis viton bekini.
Men Den gik i stykker desværre, ved brystet..
Lykke"min fars kæreste" lovede at hun ville tage den med hjem og lave den, ..
i Fredag da vi var nede og hente min lillebror ved min far, Ville jeg have haft bekini toppen med hjemme så jeg kunne tage den med på ferie..
Min far og lykke var ikke hjemme, og min lillebror ringede til min far, min far vidste ikke hvor den var, og vi ringede videre til lykke, som sagde hun ikke kunne lave den, og havde derfor smidt den ud..

Er det iorden?

Jeg har ligesom ikke betalt 600 for en bekini hun bare skal smide ud.. Den var ægte, har beviser (:
Jeg blev ihvertfald rigtig gal, og kom til at råbe af hende i telefonen..
hun har nu skrevet hun er rigtig ked af det, men det har jeg hørt før.

Har svaret at jeg ikke betalte 600 for noget hun skulle smide ud, og så uden at fortælle mig noget..

hun skrev at det var der ikke noget at gøre ved, men hun kunne godt skaffe en ny men i kopi.

Men jeg er stadig gal. og jeg vil ik have en kopi, jeg havde sparet sammen til at købe en ægte :s..

Jeg har nu sagt at jeg aldrig nogensinde viser mig på deres adresse, vhvis lykke er der..

Er det at overreagere :s?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan hun tillade sig det?
  • #1   24. jul 2011 Hun kan vel bare købe en ny til dig?

• #2   24. jul 2011 Altså måske er det at overreagere over en bikini, men når man kigger på de tidligere begivenheder så ville jeg sgu ikke sige det er at overreagere ... Personligt tror jeg ikke at jeg havde taget på ferie med dem overhovedet, men det er nok bare mig (: .

• #3   24. jul 2011 må jeg se beviserne for at den er ægte?

• #4   24. jul 2011 Det er jo ikke hendes skyld den er gået i stykker.
    - Hvis hun ikke havde tilbudt at lave den skulle den jo alligevel smides ud. Hun kunne godt have sagt det til dig, men det er stadig ikke en grund til at blive så sur.

• #5   24. jul 2011 Selvfølgelig skal hun ikke smide den ud uden at spørge dig, men husk på hvergang du laver problemer er det din far det går ud over. Det er ham der er imellem(:

• #6   24. jul 2011 Nej, men kunne den ikke laves, ville jeg selv have haft den, Den har kostet 600..

Jeg har utallige gange været i retten fordi min far har indkaldt mig for så mange latterlige ting.
    Samt har lykke fået min far til at indkalde min mor fordi han mente jeg gik med for meget makeup og at det var min mors skyld.
    jeg fatter ikke hvorfor retten har taget den sag ind men alligevel

Mie. jeg har haft snakket med min far, og han ved godt jeg ikke vil se lykke efter det er sket..

PT så har min far ingen nosser, de ligger hos lykke. han kan ikke sige fra over for hende, og det her lort har nu kørt i 6 år.

AM.
    jeg havde taget den med hjem alligevel, om den var lavet eller ej, for så kunne min bedste nok gøre det, hvis ikke det er tilfældet, så nej havde ikke smidt den ud, jeg har stadi ikke givet så mange penge for noget der skal kyles ud..

Spring, HMM.....
    Det må du da godt, men men er det vigtig at se eller?

• #7   24. jul 2011 ja, på en måde smiley skal bare lige være sikker på noget smiley

• #8   24. jul 2011 Syntes at DU har overeageret, det er altid vigtigt at holde sin egen sti ren !!
    Hvis du ikke vil se hende lykke syntes jeg jeg du hjælper tænke over det og så tage en face too face snak med hende da det viser mere modenhed end sms 'er og opkald. Men syntes du skal tænke på hvor svært det måske er for din far hvis du slet ikke vil se lykke mere ?
    Men nej syntes slet ikke det er fair at hun bare har smidt den ud du lad sagtens kræve en ny, så længe du snakker ordenligt til hende så det ikke udvikler sig til et skænderi smiley

• #9   24. jul 2011 Sorry mine stavefejl smiley

• #10   24. jul 2011 Min mor har da også taget (uden at sige det) adskillige dele af mit tøj med henblik på at reparere det, men er endt med at smide det ud (uden at sige det).
    Selvfølgelig blev jeg da også sur, men så er det heller ikke værre.

• #12   24. jul 2011 Den konkrete sag med bikini ja det er at overreagere i min verden. Men kan godt følge du blir sur og skuffet.
    Især hvis en anden havde kunne lave den.

Dog har jeg svært ved at følge, du ikke har afskåret dem... har aldrig været i dine sko, men tror nu helt klart jeg havde fortrukket en pengegave, og så kunne de smutte på ferie selv uden mig.
    hvis far vælger en kæreste, som på nogle måder lægger hånd på dig, så fravælger han dig. set i min verden. Livet er for kort, til at man skal spilde tiden, og ens kræfter for de forkerte mennesker.

så aflever børnepengene far, smut og kom igen når eller hvis du blir voksen.
    Held og lykke, lyder til du kan bruge det,

• #13   25. jul 2011 Sig til hende at du vil have de 600 kroner, for hun skulle da ihvertfald havde spurgt dig først!

• #14   25. jul 2011 Jeg kan godt se Det er at overdrive med bekini'en..
    Altså om det er et fladskærm, eller en hest, eller en lille tting som en bekini, så Syns jeg stadig ikke det er iorden..
    Jeg havde da jeg boede dernede Der havde jeg 6 kaniner, jeg elskede dem, lige så højt som min elskede pony jeg havde ved min mor..Men jeg kom hjem fra en weekendt fra mor, og gik med det samme ud til mine Kaniner, men burene var væk, og Kaninerne var væk..
    Jeg tog en snak med lykke om det, som sagde at hende og far var enige om denne beslutning..

Bagefter sagde jeg til far jeg gerne ville ud og opleve noget med ham, kun ham og jeg..
    Dette skete efter 2 uger, vi tog ud og kørte Gokart, jeg har normalt aldrig gjort noget med min far, da han har haft Diskuspilaps/staves?.
    og har derfor ikke kunne andet end at ligge i sengen, da han endelig var Rask, så så han bare fjernsyn
    ..

Nå men vi tog ud og Kørte gokart, og jeg havde den fedeste tur med min far, jeg følte mig virkelig heldig omkring min far, og vi tog ud og spise, jeg spurgte ham der omkring med kaninerne, hvor han siger at han prøvede at snakke hende fra det, men hun ville ikke have det, jeg grad og min far trøstede mig selv. han siger at han ikke havde noget at skulle have sagt der...

Så Det er overhovedet ikke første gang dette er sket... med at hun gør sådan,,

Jeg overreagere nok fordi jeg har været det igennem med hende, og at der er sket de ting, jeg har bedt min far igen om vi skulle tage en tur ud sammen igen, dette svare han nej til da lykke ikke vil have det.. jeg kan ikke få grund til hvorfor, men hun siger til ham at han ikke skal fordi jeg valgte den gang bare at "flygte" fra dem..

Jeg har intet til overs for hende, og hun kan få min far til alt, jeg føler jeg har mistet mit forhold til min far, og det fandme ikke altid lige let!!

• #15   25. jul 2011 Det er selvfølgelig ikke i orden at hun bare smider den ud - uden at spørge. Men efter min mening overreagere du. Ja hun gjorde noget forkert, men du burde så i dette tilfælde opføre dig som den voksne. Det nytter intet at råbe af hende, og få hende til at få det dårligt.

Og undskyld mig, men det er SØLLE 600 kr det drejer sig om.
    Jeg ved godt, at når man er i din alder, at det føles som mange penge - men jeg har lige købt et par badebukser til min 4 årige søn til 240 kr smiley
    Havde det derimod været en bikini til 1000+ kr - kunne jeg ydermere forstå dig, hvis du selv havde sparet op.
    Men tag lige i betragtning, at de faktisk gav dig en ferie til et lækkert feriested - kan forestille mig at du ikke skulle have andet end lommepenge med.
    Prøv at tænk på hvor mange penge DE har sparet sammen til at kunne give dig den rejse. Det havde de overhovedet ikke behøvet.
    Din far KUNNE have nøjes med at give dig 500 kr på din konfimations dag

• #16   25. jul 2011 Jeg har "mistet" min far også, det var fordi hans nye kvinde var jaloux (staves).... Har ikke rigtigt snakket med min far i 10-11 år... Men det lyder som om din fars kæreste er jaloux på dig og derfor gør de ting måske for at skubbe dig væk... (Det var tilfældet i min situation)

• #17   25. jul 2011 Siddet her og tænker * onde stedmor syndromet * jeg ved ikke om det er rigtig eller ikke rigtig at hun har gjort dig noget men for mig lyder det somom du givet lykke skylden for alt ... Din far er helt sikker svag men det er stadig hans ansvar at være der for dig og siger han at han ikke må så giv ikke hende skylden . Hold dig fra ham angående badetøjet så er mit gæt at det også er en kopi man får ikke det mærke til den slags penge og der er garanti på det så hvis det skulle gå i stykker hvilket det sjældent gør ( endnu en grund til at jeg tror det er en kopi) bed din far om de 600 kr og lad vær med at spilde dine kræfter på at hade hende :0)

• #18   25. jul 2011 Jeg har meget svært ved at forstå, du vælger at hænge dig selv og dem sådan ud herinde. Jeg siger ikke, at hun ikke har gjort grimme ting ved dig, men jeg vil da mene det er noget, der for mig ville være ret privat. For det andet, er der altid to sidder af en sag OG forstår godt du synes det er øv med bikinien, men synes altså du overreagere lidt.. Vis dig som den voksne, i stedet for at skabe drama.

• #19   25. jul 2011 En ting man altid skal huske er : Hvor der handles der spildes......vi kan ikke være lige heldige hvergang.

Du har været udsat for nogle ting, der gør at dette bliver dit eget lille personlige hævntogt på lykke, men gæt hvem det egentlig rammer....ja din far som intet har med det at gøre.

Ja 600 kr er mange penge, men tro mig livet er længere og du kommer til at tabe flere...

• #20   25. jul 2011 Forresten : Tror ikke at lykke har gjort det bevidst for at gøre dig sur, jeg tror at hun nu er klar over at hun har gjort noget galt og er ked af det, men det er jo heller ikke hendes skyld at den er gået i stykker i første omgang.

Kommentér på:
Kan hun tillade sig det?

Annonce