5. okt 2013 Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 98
dagen med hesten i går :) {{forumTopicSubject}}
Jeg havde en FANTASTISK dag med Jack i går
Den dejlige basse er og bliver springhest og det må jeg jo bare acceptere, selvom jeg er dresurpige
Så vi satte et lille spring op på folden og begyndte at hoppe over....
3. gang vi rider mod springet trækker han godt mod det og selvom det er i trav og springet kun er 40 cm springer han højt over og fortsætter i galop med hovedet helt nede mod bringen og benene spjættende til alle sider Det ender da også med et lille glædes buk.
Vi tager springet 5-6 gange mere og hver gang med en hvinende glad bassse (dog blev det da kun til 2 buk i alt)
Det er så SKØNT når man kan se bassen bare bliver så vildt glad at det stråler ud af øjnene på ham
Jeg var lidt nervøs for om jeg nu kunne blive sidende, men det gik da trods alt meget godt
Basse og jeg sluttede af med at skridte ud på vejen ALENE i ca 20 minutter. Og det gik også super!
Jeg er stolt af basse og også lidt stolt at mig selv om hvad jeg har opnået
(til dem der ikke ved det er jeg syg m. bla. panikangst og depression, så jeg har være meget nervøs på ryggen og ikke mindst på jorden med Jack. Og har derfor ikke redet så grundigt og aldrig alene)
Hvordan går det jer andre?
maj 2012
Følger: 25 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 61 Svar: 846
aug 2012
Følger: 68 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 53 Svar: 117
Men han sprang og gik helt fantastik, han var en helt ny hest!
Blogger
Følger: 226 Følgere: 2135 Heste: 17 Annoncer: 2 Emner: 205 Svar: 2.258
Men hesten var bare super sød! og jeg fik ros fra en person som jeg ikke lige havde regnet med
okt 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 98
Glædes bukkespring er det bedste spring der findes
Ja, Jack er en dejlig hest, jeg plejer at kalde ham min egen lille lære terapi pony, for han lærer mig så meget og giver mig så meget selvtillid hver gang
okt 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 98
dagen med hesten i går :)