Bryllupsbilleder med hesten(e) {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg skal giftes om ikke så længe og har derfor overvejet om vi skal have taget billeder sammen med hestene på dagen når fotografen kommer og tager billeder. Jeg har bare lidt svært ved at se hvordan det logistisk set kan lade sig gøre.
Derfor vil jeg gerne høre hvordan andre der har fået taget bryllupsbilleder med hesten(e) helt praktisk har gjort det
jun 2008
Følger: 278 Følgere: 886 Heste: 7 Emner: 292 Svar: 2.113
Jeg vil anbefale at I indregner tid til at få taget billeder med hestene umiddelbart efter kirken. Det kræver du har en der kan stå klar med dem når I kommer, så du bare kan nyde dagen og ikke først skal til at shine dem op
Og ellers skal man gøre det efter brylluppet. Ulempen er dog typisk dit hår ikke sidder som det gjorde på dagen osv.
Og så vil jeg virkelig anbefale at fotografen har kendskab til heste, så I får det ønskede resultat med ørene fremme osv Sørg endelig gerne for en hjælper der kan hjælpe med det - evt hende/ham der gør hestene klar :)!
Håber I får et fantastisk bryllup
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Så jeg fik dem lavet en uge senere
jul 2014
Følger: 9 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 256
Havde også overvejet det med at få dem taget en anden dag, men ligesom Lea skriver vil det være lidt ærgerligt/forkert ikke at have håret sat ordentligt op. Udover det vil man heller ikke have den der "vi er lige blevet gift" følelse og da jeg helst ser at det ikke bliver opstillede billeder, men mere stemnings/fluen på væggen billeder så vil det heller ikke være optimalt.
Det var også en af mine tanker det med hvordan man lige undgik at blive beskidt, for selvom man har vasket m.m. så godt man kan, så tror jeg alle hestefolk alligevel godt kan blive enig om at de aldrig bliver helt rene..
Bryllupsbilleder med hesten(e)