{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Bryllupsbilleder med hesten(e) {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal giftes om ikke så længe og har derfor overvejet om vi skal have taget billeder sammen med hestene på dagen når fotografen kommer og tager billeder. Jeg har bare lidt svært ved at se hvordan det logistisk set kan lade sig gøre.

Derfor vil jeg gerne høre hvordan andre der har fået taget bryllupsbilleder med hesten(e) helt praktisk har gjort det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bryllupsbilleder med hesten(e)
  • #1   14. okt 2021 Nu er jeg selv bryllupsfotograf og har næsten 50 bryllupper bag mig.
    Jeg vil anbefale at I indregner tid til at få taget billeder med hestene umiddelbart efter kirken. Det kræver du har en der kan stå klar med dem når I kommer, så du bare kan nyde dagen og ikke først skal til at shine dem op smiley
    Og ellers skal man gøre det efter brylluppet. Ulempen er dog typisk dit hår ikke sidder som det gjorde på dagen osv.
    Og så vil jeg virkelig anbefale at fotografen har kendskab til heste, så I får det ønskede resultat med ørene fremme osv smiley Sørg endelig gerne for en hjælper der kan hjælpe med det - evt hende/ham der gør hestene klar :)!
    Håber I får et fantastisk bryllup smiley

• #2   14. okt 2021 Jeg valgte at gøre det en anden dag. Det ville være blevet aaaalt for stressende for mig at skjulle have taget hestebilleder samme dag som alle de andre billeder og festen i baghovedet. Ligeledes gad jeg ikke en beskidt kjole på min store dag.

Så jeg fik dem lavet en uge senere smiley

profilbillede
  • #3   15. okt 2021 Fotografen fotograferer også heste(og andre dyr) så den del er der styr på. Lige umiddelbart har jeg lidt svært ved at se hvem jeg kunne spørge om vil gøre dem klar, så den plan jeg havde tænkt på for noget tid siden var at man kunne gøre dem klar/rene aftenen inden, ligesom hvis man skulle til stævne, også høre en om de lige kunne have gjort de sidste små ting og have dem klar. Det tror jeg bare også vil blive for stresset for har sikkert mange andre ting der skal være styr på aftenen inden.

Havde også overvejet det med at få dem taget en anden dag, men ligesom Lea skriver vil det være lidt ærgerligt/forkert ikke at have håret sat ordentligt op. Udover det vil man heller ikke have den der "vi er lige blevet gift" følelse og da jeg helst ser at det ikke bliver opstillede billeder, men mere stemnings/fluen på væggen billeder så vil det heller ikke være optimalt.

Det var også en af mine tanker det med hvordan man lige undgik at blive beskidt, for selvom man har vasket m.m. så godt man kan, så tror jeg alle hestefolk alligevel godt kan blive enig om at de aldrig bliver helt rene..

Kommentér på:
Bryllupsbilleder med hesten(e)

Annonce