{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Den hest bliver ved med at overraske mig! :) {{forumTopicSubject}}

Kender i det når ens hest igen og igen bliver ved med at overraske en? Altså på en positiv måde. smiley

Sådan har jeg det virkelig med tykke-dyret aka. Dakota. smiley
Nu har jeg haft ham i 2 måneder (præcis 2 måneder igår faktisk) og han kan blive ved med at overraske mig! smiley
Ikke nok med at der er sket en så stor udvikling med ham på de 2 måneder, men især også hans måde at reagere på ting, det er simpelthen vildt. smiley
For 2 måneder siden var det ganske enkelt en umulighed for ham at stå stille på gangen i mere end 2 sekundter af gangen, idag lod jeg ham stå på gangen, gik ned og hentede noget i skabsrummet og da jeg kom tilbage stod han præcis hvor jeg forlod ham. smiley
Til at starte med kunne man dårligt løfte ét ben på ham, nu kan vi rense alle 4 i et tag. smiley

Men hans måde at reagere på nye og "farlige" ting, dét kan virkelig forundre mig!
Nu er tykke-dyret ret overbevist om at han skal dø når sadel og trense bliver fundet frem, så det træner vi en del, hvilket vi også gjorde idag.
Da han så har fået det på går vi en tur ud i gårdspladsen og havde vi tid til at stå stille, NIX, vi skulle på opdagelse! smiley
Trampolin stel, cykler, den store slange (ved ikke hvad den hedder, men ligner lidt en brandslange) og diverse andre ting skulle undersøges og duttes! At jeg hang bagefter, det var en mindre detalje, Kota havde travlt med at undersøge. smiley
Der blev prustet en del af tingene men det eneste der vár farligt, var et dæksel? xD Skøre dyr. smiley
Det var det samme da vi forleden var i ridehallen, springstøtter, møjbøre, kegler, ALT skulle undersøges! Selv da han fik væltet keglerne ned fra ca 1 meters højde var hans eneste reaktion på det lige at løfte hovedet og så skulle de undersøges igen OG tjekkes om det kunne spises. smiley

Jeg har aldrig oplevet en hest der i samme grad eller på samme måde, SELV opsøger de farlige ting!
Noget siger mig at det bliver en fryd når vi engang skal ride tur! smiley

Ville lige dele min glæde med jer. smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den hest bliver ved med at overraske mig! :)
  • #2   8. nov 2013 Tillykke altid skønt når tingene er gode

Har selv en hest der opsøger farlige ting, jeg lagde en presseing ude på folden, tog en grime, gik derud igen og hvem stod på presseningen smiley

• #3   8. nov 2013 A S: Ja det kan man squ også blive overrasket over, men det er mere at folk kan blive ved med at være så hjernelamme.... -.-

Kailie: Det er simpelthen bare fantastisk når man kan se at arbejdet giver pote! smiley
    For bare en måned siden turde jeg ikke lade ham stå uden opsyn på gangen, da der kommer mindre børn i stalden, nu har jeg ingen kvaler med det. smiley

Haha, presenning ville jeg så gerne prøve med ham også, men vi har desværre hverken en i stalden eller herhjemme... -.-
    Men er ret overbevist om at han bare ville prøve at æde den. smiley
    Tror snart jeg skal have en agility dag med ham, det kunne sikkert blive sjovt. xD
    (men tror jeg skal finde en mundkurv først, ellers æder han bare det hele xD)

• #4   8. nov 2013 Årh, hvor jeg kender det! Din hest kunne godt lyde lidt som min nogen gange er. smiley

• #5   8. nov 2013 Anna: Jeg er bare SLET ikke vant til det, det er total uvant for mig. xD
    Altså Blanca var rimelig cool i hovedet, men nye ting skulle ses meget an og røde havelåger ville spise hende. smiley
    Dakota er total omvendt, han er meget flyvsk i alm håndtering, men modsat Blanca tror jeg han tænker 'hvis jeg spiser tingen først, kan den ikke nå at spise mig'. xD

Kommentér på:
Den hest bliver ved med at overraske mig! :)

Annonce