{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

den hest var .. bare den bliver min... {{forumTopicSubject}}

ja hg..
undskyld sådanne indlæg, men kender i det, man har en stald fyldt med heste derhjemme, men kigger rund på nettet og ser en flot hest der bare lyder... wow..

kiggede for nogle dage siden lidt rundt, som jeg gør hver dag.... sevom jeg har 3 stk stående ... som jeg selvfølgelig holder MEGET af..

men så så jeg en vidunderlig hoppe herinde, og tænkte bare wow...

tænkte, det ku jo ikke skade a se på den.. og det gjorde jeg og det skulle jeg ALDRIG have gjort.. jeg er virkelig så forelsket det var den der følelse a pludselig forelskelse og hun tiltate mig bare 110% øjj, hun har en udlån annonce og en salgs annonce, så ville være nød til a åne den først og betale den senere, desværre havde der været nogle og prøve den dagen før mig, der ville købe direkte... og nu skal de prøve den igen, og så give svar, jeg ber inderligt a de ikke vil have den (hvilket er MEGET utænkeligt) for hold op hvor det bare var kærlighed ved første blik..

nogle der kender den følelse.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den hest var .. bare den bliver min...
  • #1   17. jan 2011 jep kender det ALT for godt, det er ogsp derfor jeg ofte ender med ALT for mange hest i stalden.

krydser fingere for du for din hoppe smiley

• #2   17. jan 2011 Hold da ferie og du har 3 stk i forvejen.
    Ikke rigtig, for jeg nøjes med drømmen. vil aldrig sætte mig selv og min hest i situationen. så ventede til min gamle hest var aflivet til at kigge på en ny. og tager ikke ud og prøver andre nu hvor jeg har en ny. ville ikke være fair overfor min nye hest. For der altid nogle der bedre og dejligere lige i øjeblikket. Men den man nu har valgt, vælger jeg at bygge et samarbejde op med, og regner klart med vi får det bedste forhold, selv om man intet får forærende.

Men held og lykke med en 4 hest. hvis du får den.

• #3   17. jan 2011 Kender det også bare.. Puuh.. Mødte min drømmehest for 2 år siden, men på det tidspunkt havde jeg ikke råd.. Har fået andre i mellemtiden og har nu fået ham tilbudt igen.. Puha.. Ikke sjovt.. Krydser fingre for dig og den lille hoppe..

• #4   17. jan 2011 tina C de heste der står i stalden pt, er en shetter der bliver 2 og en hoppe på 4 der skal gå som hygge og avls hoppe og den sidste passer ikke til mig, og er kommet i en bytte handel... derfor synes jeg ikke selv det er forkert a se på mulighederne... for noget man kan arbejde med...og komme videre og langt med..
    kan da godt være jeg er forkert på den..?

• #5   17. jan 2011 man kan da godt have flere heste uden der går noget fra den enkelte hest ?

jeg har lige pt 3 der er keeper heste og så yderligere 5 som skal sælges.
    jeg elsker hver af mine hest eog de for vær kærlighed, nus klap, træning osv.

Kommentér på:
den hest var .. bare den bliver min...

Annonce