den hest var .. bare den bliver min... {{forumTopicSubject}}
ja hg..
undskyld sådanne indlæg, men kender i det, man har en stald fyldt med heste derhjemme, men kigger rund på nettet og ser en flot hest der bare lyder... wow..
kiggede for nogle dage siden lidt rundt, som jeg gør hver dag.... sevom jeg har 3 stk stående ... som jeg selvfølgelig holder MEGET af..
men så så jeg en vidunderlig hoppe herinde, og tænkte bare wow...
tænkte, det ku jo ikke skade a se på den.. og det gjorde jeg og det skulle jeg ALDRIG have gjort.. jeg er virkelig så forelsket det var den der følelse a pludselig forelskelse og hun tiltate mig bare 110% øjj, hun har en udlån annonce og en salgs annonce, så ville være nød til a åne den først og betale den senere, desværre havde der været nogle og prøve den dagen før mig, der ville købe direkte... og nu skal de prøve den igen, og så give svar, jeg ber inderligt a de ikke vil have den (hvilket er MEGET utænkeligt) for hold op hvor det bare var kærlighed ved første blik..
nogle der kender den følelse.....
jun 2004
Følger: 161 Følgere: 265 Heste: 7 Emner: 348 Svar: 1.827
krydser fingere for du for din hoppe
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Ikke rigtig, for jeg nøjes med drømmen. vil aldrig sætte mig selv og min hest i situationen. så ventede til min gamle hest var aflivet til at kigge på en ny. og tager ikke ud og prøver andre nu hvor jeg har en ny. ville ikke være fair overfor min nye hest. For der altid nogle der bedre og dejligere lige i øjeblikket. Men den man nu har valgt, vælger jeg at bygge et samarbejde op med, og regner klart med vi får det bedste forhold, selv om man intet får forærende.
Men held og lykke med en 4 hest. hvis du får den.
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
dec 2006
Følger: 117 Følgere: 120 Heste: 10 Emner: 383 Svar: 2.300
kan da godt være jeg er forkert på den..?
jun 2004
Følger: 161 Følgere: 265 Heste: 7 Emner: 348 Svar: 1.827
jeg har lige pt 3 der er keeper heste og så yderligere 5 som skal sælges.
jeg elsker hver af mine hest eog de for vær kærlighed, nus klap, træning osv.
den hest var .. bare den bliver min...