{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm ja hvorfor mon - video
  • #3   26. okt 2013 Hahaa smiley Hyle morsomt :D!

• #4   26. okt 2013 Nogle mennesker behandler bare deres heste som lejetøj og det pisser mig virkelig af. Hvad skal der ske hvis de engang skal af med hestene, de får da aldrig en ny ejer når de dumme tøser driver dem vanvitige på den måde, der er jo en grund til at de hele tiden prøver at smide dem af smiley

• #7   26. okt 2013 Det er jo ikke sikkert at det foregår sådan der hver dag, vel?
    Jeg har da også nogen videoer fra dage hvor det ikke lige er gået helt fantastisk, men betyder det at jeg kun tonser rundt og skaber mig åndsvag? Nej.

• #8   26. okt 2013 Ligesom de mange videoer Mathilda her har lavet med hende og hendes veninde + hestene på deres rideskole... De har vidst en 5-6 videoer inde indtil videre med "fails"... Og videoerne gider mig faktisk en smule kvalme. Ja alle kan lave fejl, men syntes pigerne i disse videoer er... Ja... Bare se... Der er som sagt mange og her er en af dem.

http://www.youtube.com/watch?v=TxyhVacc2cU

• #9   26. okt 2013 smiley *popcorn* smiley *popcorn* smiley

• #10   26. okt 2013 Hvis jeg havde filmet alle mine fejl igennem mine snart 10 år som rytter, så kunne jeg få en time på video er jeg sikker på.

Alle kan dumme sig, aynes nu ikke lige det i din video Ts er noget slemt.

• #13   26. okt 2013 Nu så jeg lige nr 2 video. Der kan vi tale om en 'rytter' der nok bare skal se på i stedet.

• #17   26. okt 2013 Sasha og Natas: jeg tvivler på at det kun var den enkelte dag, da de viser mange forskellige klip og hvis det alt sammen forgår samme dag understreger det vist min pointe endnu mere synes du ikke? Udover det skal der en del til før en hest bukker og prøver at smide sin rytter af som den gør i filmen, det kunne godt tyde på at den ikke har noget respekt for hende og den anden vej rundt! i øvrigt virke det heller ikke som om de selv ser noget galt i den måde at udnytte sin hest på siden de ligger en film ud om det, så hvad er det helt præcist der får dig til at tro det kun var den enkelte gang?

• #18   26. okt 2013 Sacha og Natash *. Undskyld, men hvor svært kan det være når det står der?

Jeg har selv lagt en video ud, fra en dag, som praktisk talt bare var en fjolledag ved hesten hvor jeg faldt af, lavede mærkelige ting osv? Hvad galt er der i at fjolle rundt en gang i mellem? Jeg er ret sikker på det bare er klip, som de har samlet gennem tiden, og sat sammen, for at få en sjov video ud af den.

Nummer to, som Camilla linker til, synes jeg, som jer andre, er en grim video. Men den første kan jeg ærlig talt ikke se det forkerte i? Som sagt, jeg fjoller selv rundt med/på min pony, og bliver det filmet, jamen så klipper jeg det sammen og ligger det på YT og HG?

• #19   26. okt 2013 Natash og Sacha (jeg insistere) smiley
    Der er jo ingen der ved hvorvidt det var en gang eller de op til flere gange de laver den slags ting, men jeg synes den hest understrejer ret tydeligt at den ikke gider at springe, og at springe op og ned af en hest og stille sig op på den er efter min mening ikke en god ide når hesten op til flere gange har smidt dem af hvilket bare understreger at den ikke hhar en skid respekt for dem, ligesom de tydeligvis heller ikke har noget respekt for at den ikke er noget lejetøj og tydeligvis ikke bryder sig om det.

• #20   26. okt 2013 Igen, jeg fjoller også rundt på min. Står på hende, rutsjer ned af røven/halsen på hende og så videre. Så fordi jeg fjoller rundt med min pony, så har jeg ikke respekt for hende? Jesus.
    At den ikke gider at springe i videoen er ikke ensbetydende med, at det er altid at den ikke vil springe.
    At den smider dem af/de falder af, har ikke noget med respekt fra hestens side at gøre. Hvis jeg falder af min pony, er det ikke = hun ingen respekt har for mig.

• #21   26. okt 2013 Hehe skrev også kun "undre det mig slet ikke at de har lavet så mange "bloopers" at de kan samle det på en over 2min lang video hvis tingene forgår sådan der i det daglige."

Husk at læse alle ord. smiley

Bestemt kan ALLE have bloopers og dårlige dage, men må indrømme at jeg ikke ville skilte med det på denne måde.. Men det er jo hver sin smag - heldigvis..

• #22   26. okt 2013 Ej nu har jeg lige set nummer 2 video. Og så den ikke engang færdig.
    Synes overhovedet ikke de to videoer kan sammenlignes. Heldigvis. Video nummer 2 får man jo helt ondt i maven af

• #24   27. okt 2013 Altså jeg kan da også godt fjolle rundt hos hesten med veninder, lidt som de gør, og vi falder jo alle af, og laver fejl - det eneste i den video der som sådan forarger mig, er det klip med traileren, hvor der står en og hiver og en står bagved med en pisk da hesten stejler. Og så der hvor de rider to på hesten, det ville jeg nok heller ikke lige gøre smiley

Den video Camilla linker til synes jeg er meget værre, der hvor den stejler bagover.. uff smiley
    Men tja, de lærer vel af deres fejl, godt at hestene kan sige fra - forhåbentlig går det op for dem at de gør et eller andet forkert smiley

• #25   27. okt 2013 Der er ikke nogen regler for hvad man laver med hesten, men uanset hvad man laver skal man huske at respektere hesten, og behandle den ordenligt smiley så kan man for min skyld bruge den som "legetøj" ligeså tosset man vil.

• #26   27. okt 2013 * Mette Bøge & Alli<3 *
    Lige præcis og jeg synes helt klart at hestene siger fra i den første video.

Selvfølgelig kan man fjolle med hesten

• #27   27. okt 2013 Bettemus <3
    Jeg tror ikke det er bevidst at de "skilter" med det. Jeg tror ikke at de ser noget som helst at det de laver som et problem og Jeg tror IKKE at det er en video der skal forbedre deres "evner"/viden/kompetence, what ever hvad ord man nu vil bruge, men derimod et forsøg på at lave en sjov video med "sjove" optagelser som de derefter sætter sammen. At jeg sætter mig ned og analysere på det er jo noget andet og det er nok ikke det de regner med at fok vil gøre med videoen. Og egentligt i realiteten kun mit problem. Men derfor undres jeg stadig ikke over hestenes reaktioner udfra den video der er lavet. Selvfølgelig er klippene taget ud af en kontekst hvilket OGSÅ skal tages i betragtning, men skrev også at HVIS det nu forgik sådan her altid jamen så kom det slet slet ikke bag på mig.

Men uden tvivl synes jeg stadig helt klart at video 2 er grummest.

• #28   27. okt 2013 Synes det er forkasteligt at sidde og pege fingre af folk på den måde her. Intet konstruktivt kommer der ud af det, ud over at man kan få lov til at kaste sin forargelse op - pigerne er stadig dårlige til at ride. Det mest oplagte ville være at tage kontakt til pigerne ved at skrive en kommentar til dem og krydse fingre for at de vil tage deres ridning op til overvejelse og ikke bliver fornærmede.... en ting er i hvert fald sikkert: sådan en tråd her vil helt sikkert træde dem voldsomt over tæerne og jeg tror chancen for at de vil tage noget som helst op til overvejelse på baggrund af denne her tråd, er ret lille.

Her fra kan man så vælge at diskutere om tråden måske er fair nok alligevel, da klippene er lagt ud et offentligt sted. Hvad man selv synes man kan være bekendt at sige om andre på baggrund af et youtube klip må man nok selv vurdere.

Kommentér på:
Hmm ja hvorfor mon - video

Annonce