{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Hmm hvorfor skal det være så svært:-) {{forumTopicSubject}}

Synes godt det er svært at finde en Børnepony, og ved børnepony mener jeg en der ikke bukker, stejler og stikke af med rytteren... Nu har vi haft to på prøve prøve en masse ponyer, men de har ikke været 100 procent ærlig... Synes det er træls og fladt at folk ikke kan være ærlige? Havde bare brug for luft for synes det er hårdt at sige til sin datter: "det blev heller denne her".. Vil høre om der er andre der oplever det samme eller har nemt ved:-) For synes godt man burde finde en børnepony til max. 8.000,- for jeg forlanger ellers ikke noget, bare den kan lærer min datter ride.... Ja jeg har en annonce, men synes virkelig nogle er for meget den der henvender sig... De læser ikke teksten ordentligt eks. Skriver en til mig jeg kan købe hans pony på 140 cm, når jeg skriver max 130 cm og lige ledes den anden vej at jeg har skrevet min. 120 og så vil de sælge en shetlæner til mig... Et andet eks. Er at man skriver det skal være en som kan lærer min datter at ride og så vil de have jeg skal købe en der bukker, stejler og stikker af med hende... Hmm hvad sker der lige for folk hvor er ærlighedem henne???? Tak fordi i lytte:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm hvorfor skal det være så svært:-)
  • #1   17. mar 2011 forstår heller ikke at folk ikke kan være ærlige smiley men jeg vil også sige at jeg har været uheldig en gang da vi skulle sælge vores lille pony, rigtig børnepony han havde aldrig bidt, bukket eller noget og jeg kunne lade vores minste rende mellem benene på ham , han har aldrig gjort noget som helst. der kommer så et par med en lille pige og ser ham, hun har nogle gulerødder med som han får og lige pludselig får han bid hende i fingeren, øj hvor var det pinligt og han havde ved gud ikke gjort sådan noget før..

• #2   17. mar 2011 Tja.. folk er desperate med at komme af med deres dyr.. Det er både træls for køber og sælger.. Men ja kunne sælger bare være ærlig omkring deres dyr, ville det måske gå meget bedre.. smiley

Håber du er heldig med at finde dig en god børnepony.. smiley

• #3   17. mar 2011 ja som Team Damgård skriver, folk er desperate for at komme af med deres heste/ ponyer pga. krisen, og går den så går den......

Dog skal man vel huske på, når man skal købe en børnepony, at hesten har flugtinstinkt ligemeget hvad, og derfor vil enhver hest jo kunne blive bange, og løbe/ stikke af med sin rytter......

Men 8.000kr. burde i nu nok kunne finde en go rolig pony for......

• #4   17. mar 2011 jamen hvis du vil ha en "wunder" pony der gør alt og er godt opdraget, er 8 000 kr måske bare ikke nok?

ponyer er billige, men der er altså svært at finde en hest man kan stole 100% på, når man ikke har andet end prøvet den få gange, og ligeledes finde heste der aldrig laver nogle former for numre.

• #5   17. mar 2011 Jo.. Til de krav du har mht. højde og pris er det rigtig svært at finde noget reelt.. Og jeg står fx. med den perfekte pony, men fordi han er hingst er det mere eller mindre umuligt at finde en rytter til ham..
    Men ja.. Man kan være uheldig.. Jeg havde en unghest til salg og normalt stod han ikke bundet, men lige den dag køber kom bestemte han sig til at skride midt i det hele og da jeg skulle fremvise ham under rytter spændte han vildt op og gav absolut ikke udtryk for den afslappede stille hest jeg havde reklameret med.. Underligt nok købte de ham alligevel..

Kommentér på:
Hmm hvorfor skal det være så svært:-)

Annonce