{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alder på hoppe
  • #1   8. aug 2011 Ved det ikke, men kigger lige med smiley

• #2   8. aug 2011 Tidligst som 3 årig. hvis hesten er udviklet til det. Jeg vil helst vente til de er 4, da man så har nået at ride/træne noget rutine i dem.

• #4   9. aug 2011 Min hoppe er fra 2008, hun blev tilredet i foråret, hun er frieserblanding, så hvad vil dit bud være - er hun klar eller? Jeg skal dog sige, at jeg ikke har fundet en hingst endnu, søger bare informationer

• #6   9. aug 2011 får nok hug for min kommentar

jeg har en barock, hun er 94 % frieser, og der har være to uvildige dyrlæger inde over, og begge har sagt at hun sagtens kunne ifoles... hun blev ifolet i maj, og blev 3 år i juni..
    Hun er derimod ikke helt klar til at blive tilredet..
    Hvis du ønsker en god rådgivning, så snak med din dyrlæge.. de ved altså bare bedst..

• #7   9. aug 2011 Jeg har fundet en fin hingst, og jeg giver ingen hug for at være ærlig,stutteri mundo caballo, glad for der er andre der tænker som jeg. Hingsten jeg har fundet ifoler/ bedækker stadig, så det er ikke forsent, desuden kender jeg en hingste holder der vil hjælpe mig. Men klogt for mig at spørge min dyrlæge.

Nogen der kender Lertevangs Coleir?

• #8   9. aug 2011 Gitte H: plejer ellers altid at få hug når jeg skriver/ gør ting som andre ikke bryder sig om smiley synes bare ikke man behøver behandle hestene som glasdukker, og ofte sidder der mange "unge piger" som bare ved det hele..så jeg spørger sjælent om meninger herinde, jeg vil hellere spørge min dyrlæge..
    kender ikke hingsten.. men held og lykke med det, og nej det er bestemt ikke for sent, hvis hingsteholder stadig har åben for hopper.. og du får ihvertfald hurtigt føllet i hænder næste år, da årstiden kræver at de hurtigt kommer på boks om natten smiley
    endnu en gang held og lykke

Kommentér på:
Alder på hoppe

Annonce