{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Smidt ud grundet ulykke 1½ år siden {{forumTopicSubject}}

Har netop været til en samtale på den skole jeg går på, og er faktisk en smule skuffet over dem. Jeg har de sidste to år haft min pony med dernede, og får så afvide i dag at jeg ikke må medbringe hende næste år.

Årsagen til dette ligger så hele 1½ år tilbage, hvor min hest desværre var årsag til en tragisk ulykke, hvor hun da hun langer ud efter anden hest, rammer en pige, og medføre at hun får hjerneskade. På daværende tidspunkt vælger jeg at tage hende hjem, i frygt for det skete igen.

Da jeg så starter efter sommerferien, tager jeg hende med igen, hvilket intet problem var hverken for skolens ledelse, forældre eller elever. Indtil i dag, hvor jeg bliver bedt om ikke at medbringe min hest efter ferien, da der har været et par elever der har været utilpas med hende, og som de selv siger det "tænk hvilken overskrifter det ville kunne give, hvis det skete igen."

Nu er jeg bare lidt nysgerrig, efter at høre om jeg er den eneste der synes det er lidt forkert at komme 1½ år efter ulykken, som virkelig var en meget uheldig ulykke, er sket, og bede mig om ikke at medbringe min hest, og det mest grundet at, hvis det skete igen, skulle det nødig være sammen hest?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smidt ud grundet ulykke 1½ år siden
Kommentér på:
Smidt ud grundet ulykke 1½ år siden

Annonce