Føllet døde under fødslen :( {{forumTopicSubject}}
Blev ringet op her til morgen om at min hoppe havde folet, mere fik jeg ikke med, da jeg skyndte mig ned i stalden. Men desværre var det ikke hvad jeg havde håbet, troet og forestillet mig, langt fra endda. YouNameIt (Moderen, om heldigvis er helt okay, efter fødslen) Sant Anton (Faderen) gik og græsset på folden 300 m. fra deres føl /: Jeg skynder mig ud på folden, men alt håb er ude, føllet var dødt. Føllet var ikke dødfødt, men døde under fødslen da det havde været en hård og lang omgang for YouNameIt, som var under folning for første gang.
Han lignede sin far på en prik, med hovedsageligt de samme aftegn, og han var hingst. Det er godt nok trist at det skulle ende sådan, men sådan går naturens gang jo desværre til tider. er bare glad og lettet over at youNameIt klarede den, og har taget det så flot som hun har gjort. Har været i stalden og hygget og nusset med hende indtil nu, og det eneste vigtige for mig nu er bare at hun har det godt, hvilket hun har.
Blev nødt til lige at komme ud med det.
nov 2006
Følger: 44 Følgere: 52 Heste: 2 Emner: 186 Svar: 739
jul 2008
Følger: 298 Følgere: 300 Heste: 16 Emner: 211 Svar: 4.057
Jeg føler med dig.. Og tro mig: Jeg kender kun følelsen alt for godt (Se evt. Canna's profil)
okt 2004
Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
er glad for jeg kom ind af døren da vandboblen lige bar kommet ud a min hoppe, hun var også første gangs som 18 årig
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.075
jan 2005
Følger: 61 Følgere: 54 Heste: 3 Emner: 58 Svar: 210
Tanken om at vi kan rede et føl har også skimtet mig, hvis i kender nogle der mangler en mor, så skriv endelig
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 52
Til næste gang hun skal til at fole, så smid en folealarm på hende, det giver noget mere tryghed.
Føllet døde under fødslen :(