{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

passer navnet til hesten??? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu kan det godt være at det bare er mig der mangler noget at lave, men har jeres hest et navn der passer til den... fx. fik vores jyde et føl i april og det føl, blev ved med at trille ud under boksen, og gik ned bag de andre heste, så jeg blev nødt til at "føre" den tilbage til boksen hele tiden, den fik navnet LABAN, fordi den var en laben, hehe.. desværre døde den...

Og min lille April's Nar, blev født 1. April 2003, den dag spurtede jeg ud fra stalden da min far kom hjem fra arbejde, og skreg nærmest, at Molly var ved at fole, men føllet sad fast, og min far smed hans taske, og løb med ud i stalden hvor jeg skreg Aprilsnar af ham, om aftenen kl. 19.55 kom han gående helt rolig ind i stuen og spurgte hvor kameraet var, for han skulle tage billeder af det nye føl, og jeg var flad af grin, "som om jeg ville hoppe på den", men han slæbte mig alligevel med ud, hvor hun lå, Så hun skulle da hedde April's Nar...

Hvad med jeres heste, nogle navne med en historie bag, eller navne der betyder noget???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  passer navnet til hesten???
Kommentér på:
passer navnet til hesten???

Annonce