Dalí SS til hingstefremvisning Dalí SS til hingstefremvisning
så var vi til vores første hingstefremvisning..
det var i Vallensbæk.
Det hele startede med vi kom derover. Han var simpelthen bare en enge. han gik ligeså stille ind i boksen og stillede sig, og begyndte at spise. Han stod bare så fint og sagde ikke en lyd.
Musikken virkede desværre ikke først, så der var en som kørte tilbage og lavede noget nyt. (mange tak!!)
Musikken var så i orden og vi skulle ind og ride. Det gik SÅ godt. han var bare så dygtig, og vi red et super program.
Vi fik så meget ros bagefter, og jeg er så stolt af ham.. (også af mig selv) ha ha..
Han var fantastisk ! Men det syntes jeg jo altid han er.
Mange tak for en hyggelig dag alle sammen. Det var super hyggeligt, og der var virkelig god stemning. Det var rigtig rigtig hyggeligt ! Det er squ fedt med nogen glade mennesker i stedet for sådan nogen sure nogen, man desværre ofte ser til stævner..
Men hold op for en dejlig dag ! virkelig !!! :D
Her er en video af mig og Dalí fra hingstefremvisiningen. Den er optaget på mobil, og derfor ser det ud som om det går pænt stærkt, men det gør det ik. det var et rigtig fint tempo han red i.
det er lidt ærgeligt vores mega seje rundte til sidst ik er med i videoen. Da folk klappede blev han lidt bange og hoppede rundt i sådan nogen seje rejehop han laver. Mega sødt, og sjovt..
lille tosse.. men smuk er han i hvert fald..
mange hilsener Silja..
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.774
Jeg kom ikke afsted, er SÅ knust over det .
sep 2007
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 31
det kan jeg godt forstå.. Ville ellers godt have set Wareno..
sep 2007
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 31
jeg fik ikke lagt henvisning til videoen ind..
her er videoen : http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=48353
feb 2007
Følger: 30 Følgere: 76 Heste: 6 Emner: 489 Svar: 2.099
Dalí SS til hingstefremvisning