min nye avlshingst Dalí SS {{forumTopicSubject}}
nu har jeg så prøvet mig frem til hvordan man finder ud af det her heste-nettet sjov..
jeg er jo så Silja, som har redet Dalí SS i et års tid for Richelieu Arabians.
jeg elskede/elsker virkelig den hest, og han blev ikke bare en super ridehest, men også en rigtig god ven for hele livet.
mit hjerte var knust da jeg måtte tage afsked med ham, og eftersom jeg jo vidste han var til salg, regnede jeg ikke med noget som helst...
men... så blev min pony syg, og kunne kun bruges i avlen, hvilket vile sige at jeg skulle have ny hest..
efter en måneds tid, kom det så på tale at det skulle være Dalí.
jeg siger jer.. de 4-5 dage hvor det var på tale og indtil det endelige svar var der, har været de længste dage i hele mit liv.. jeg var så spændt.. ! (:
og så kom den aften hvor det hele var på plads og mine forældre sagde at vi godt kunne finde ud af noget. så nu skal Dalí til Holbæk Rideklub, hvor jeg skal ride og passe ham...
jeg glæder mig helt vildt ! kan slet ikke vente med at kunne kysse og kramme den hest, hver dag !
jeg elsker ham virkelig meget! jeg kan slet ikke beskrive ham! han er bare perfekt! alle de små ting han gør.. bare fx. han har det med at gabe helt vildt, eller lave sådan nogle små rejehop.. bare det.. er en af de mange underlige ting han laver. han er bare så charmerende ! og så sød og kærlig! jeg kan ride tur på ham uden saddel hvis det er det jeg vil ! jamen.. sådan kunne jeg fortsætte.!
han giver mig bare så meget tryghed og glæde ! hver gang jeg er sammen med den hest, får han mig til at smile !
han bringer en uforklarlig glæde i mit liv !!!! og jeg elsker ham rigtig rigtig ubeskriveligt meget !! (:
jeg glæder mig meget til at komme igang med ham, og starte nogle stævner og da også hingsteshow.. (:
er bare den lykkeligste pige på 15 lige nu ! sådan har jeg det i hvert fald !!! (: tihi..
kig evt. forbi min profil og giv den dejlige dreng en bedømmelse og gerne kommentar.. (:
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 176
feb 2004
Følger: 241 Følgere: 326 Heste: 11 Emner: 112 Svar: 252
Katrine: Håber du bliver ligeså glad for Sisca som jeg ved du tidligere faktisk hellere ville ride
Silja: Jeg glæder mig meget til at følge jer i tiden frem, jeg er sikker på det kommer til at gå jer rigtig godt.
Dejlig tekst du har skrevet om ham, det varmer hans mor om hjertet
Knus Juliette
sep 2007
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 31
Katrine: det er jeg da ked af at høre ! han er en helt speciel hest ham Dalle !
håber du bliver glad for Sisca !
Juliette: mange tak! ja.. han er jo noget helt specielt.. (:
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 11 Svar: 708
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 176
min nye avlshingst Dalí SS