{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

min nye avlshingst Dalí SS {{forumTopicSubject}}

nu har jeg så prøvet mig frem til hvordan man finder ud af det her heste-nettet sjov..

jeg er jo så Silja, som har redet Dalí SS i et års tid for Richelieu Arabians.

jeg elskede/elsker virkelig den hest, og han blev ikke bare en super ridehest, men også en rigtig god ven for hele livet. smiley

mit hjerte var knust da jeg måtte tage afsked med ham, og eftersom jeg jo vidste han var til salg, regnede jeg ikke med noget som helst...

men... så blev min pony syg, og kunne kun bruges i avlen, hvilket vile sige at jeg skulle have ny hest..

efter en måneds tid, kom det så på tale at det skulle være Dalí.

jeg siger jer.. de 4-5 dage hvor det var på tale og indtil det endelige svar var der, har været de længste dage i hele mit liv.. jeg var så spændt.. ! (:

og så kom den aften hvor det hele var på plads og mine forældre sagde at vi godt kunne finde ud af noget. så nu skal Dalí til Holbæk Rideklub, hvor jeg skal ride og passe ham...

jeg glæder mig helt vildt ! kan slet ikke vente med at kunne kysse og kramme den hest, hver dag !

jeg elsker ham virkelig meget! jeg kan slet ikke beskrive ham! han er bare perfekt! alle de små ting han gør.. bare fx. han har det med at gabe helt vildt, eller lave sådan nogle små rejehop.. bare det.. er en af de mange underlige ting han laver. han er bare så charmerende ! og så sød og kærlig! jeg kan ride tur på ham uden saddel hvis det er det jeg vil ! jamen.. sådan kunne jeg fortsætte.!

han giver mig bare så meget tryghed og glæde ! hver gang jeg er sammen med den hest, får han mig til at smile ! smiley

han bringer en uforklarlig glæde i mit liv !!!! og jeg elsker ham rigtig rigtig ubeskriveligt meget !! (: smiley

jeg glæder mig meget til at komme igang med ham, og starte nogle stævner og da også hingsteshow.. (:

er bare den lykkeligste pige på 15 lige nu ! sådan har jeg det i hvert fald !!! (: tihi..

kig evt. forbi min profil og giv den dejlige dreng en bedømmelse og gerne kommentar.. (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min nye avlshingst Dalí SS
  • #1   17. jan 2008 Sådan havde jeg det også med ham indtil at jeg for et par dage siden fik afvide at han skulle flyttes /:

• #2   17. jan 2008 CNN: Silja har lånt ham for at han kan komme i gang med at blive redet til stævner og blive fremvist.

Katrine: Håber du bliver ligeså glad for Sisca som jeg ved du tidligere faktisk hellere ville ride smiley Dalle er noget helt specielt, men jeg ved også at du er meget velkommen til at komme op og besøge ham på Holbæk.

Silja: Jeg glæder mig meget til at følge jer i tiden frem, jeg er sikker på det kommer til at gå jer rigtig godt.
    Dejlig tekst du har skrevet om ham, det varmer hans mor om hjertet smiley

Knus Juliette

• #3   17. jan 2008 CNN<3-hestehaven : jeg har bare lånt ham indtil videre.. (:

Katrine: det er jeg da ked af at høre ! han er en helt speciel hest ham Dalle ! smiley du er velkommen på Holbæk ligeså tit du har lyst !!!! smiley smiley
    håber du bliver glad for Sisca !

Juliette: mange tak! ja.. han er jo noget helt specielt.. (:

• #4   17. jan 2008 Det var da dejligt at få den hest man har forelsket sig så vildt i ! Held og lykke fremover

• #5   17. jan 2008 SIlja: Jeg skal nok blive glad igen. det tager bare sin tid. vil meget gerne kommer og besøge ham (:

Kommentér på:
min nye avlshingst Dalí SS

Annonce