{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

når nu føllet kommer ?? {{forumTopicSubject}}

lige et spørgsmål...
når nu min hoppe foler til sommer og føllet skal registeres hvad gør jeg så ?? skal jeg komtakte hingste holderen og sige halløj jeg har fået et før efter din hingst hullehubs kan du huske mig eller har de er kartotek hvor jeg og min hoppe står i eller hvordan foregår den slags...
skal jeg fremvise kvittering eller ved de hvem jeg er via hoppens navn ??

på forhånd tak håber nogen kan hjælpe !
hilsen githa

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når nu føllet kommer ??
  • #1   5. dec 2007 Kigger lige med smiley

• #2   5. dec 2007 Du skulle gerne få en føl anmeldelse her om nogle måneder .: ) Den sender du så ind ; )

• #3   5. dec 2007 - MEDMINDRE! At hingste holderen ikke skriver ind til landskontoret. Så skal du selv bestille en anmeldelse hos dem : )

• #4   5. dec 2007 om nogle måneder siger du ?? så det er noget hingste holderen som regel tager sig af ?? kan nemlig ikke lige finde kvitteringen i vores flytte rod, tror du jeg skal begynde og lede efter den eller får jeg næppe brug for den ??

• #5   5. dec 2007 Du får brug for kvittringen fra Landskontoret når du skal indberatte folingen. Så hvis du har fået den, så kan du godt finde den. Men du har jo noget tid endnu. Hun skal jo lige fole først.
    Når hingsteholder først har indberatte bedækningen, skal han ikke gøre mere.
    Mvh. Lene

• #6   5. dec 2007 Det plejer at være hingsteholderen der sørger for det.. Ellers må du lige kontakte dem, eller fat i landskontoret så de kan sende en indberetning til dig..

• #7   5. dec 2007 okay... det lydet til jeg skal til at lede kasserne igennem :O)
    der er heldigvis noget tid til endnu men lige pludselig er det der og vil jo gerne med til kåringen i juli :O)
    tak for hjælpen indtil videre *s*

• #8   7. dec 2007 Ja men hvis hun har fået kvitteringen fra Landskontoret, så skal hingsteholder ikke gøre mere. Hvis hun der i mod ikke har fået den, så skal hun ringe til landskontoret for at høre om bedækningen er indberettet og derefter have fat i hingsteholder hvis bedækningen ikke er indberettet.
    Men så vidt jeg kan læse har hun fået kvitteringen og så skal den bare sendes ind med hvilken hendelse der er sket ved folingen.
    Mvh. Lene

• #9   9. dec 2007 Louise H.
    Tjaaa. Det er jo op til dig selv om du vil levere hesten tilbage. Om du får medhold i retten. Hummmm. Det er svært at svare på. Og er det det værd og risikoen for at tabe sagen? Du skal jo bevise at sælger godt vidste det ved salget.
    Mvh. Lene

Kommentér på:
når nu føllet kommer ??

Annonce