811 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kåring?? Kåring??

Hej, Jeg ville høre om nogen af jer kunne svare på hvordan det forholder sig på roskilde dyreskue og store heste dag, da jeg har en pony jeg gerne ville ha der til og kåres og evt rides også, men hun er blaning af fjordhest og knapstrupper så er i tvivl om det kan lade sig gøre? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kåring??
  • #1   14. feb 2014 Kåret kan den ihvertfald ikke blive. Men du kan tilmelde den noget mønstring for blandinger. Det er nok nemmere hvis du kigger på hjemmesiden for Roskilde dyrskue og store hestedag. Der burde der stå noget om hvordan du gør, og ellers er der nok en emailadresse du kan skrive til

• #2   14. feb 2014 Tak smiley har bare ikke helt kunne finde ud af det , men må prøve igen

• #3   15. feb 2014 En blanding af fjordhest og knabstrupper kan ikke kåres i nogle forbund, hverken fjordhest eller knabstrupper vil have den.

Men hvis det bare er dyrskue du vil til kan den nok stilles i 4H eller børnedyrskue når den ikke er registreret under et avlsforbund.

• #4   17. feb 2014 Hej Rikke,
    Du kan tage din hest med til Store Hestedag smiley Det er for ALLE heste - også blandinger.
    Jeg var med sidste år med min Dartmoor. Det var en alletiders dag og han fik en reel bedømmelse, som jeg var godt tilfreds med.
    Held og lykke på Jeres vej smiley

• #5   18. feb 2014 Kristina c tak for svar, kunne bare godt tænke mig og have hende med og bare have en/nogle hyggelige dage og se for sjov hva bedømmelse hun ville få smiley

Tak for svar alle, 4h og børne dyreskue er ikke ligefrem det jeg har lyst til

• #6   18. feb 2014 For det føreste bliver heste ikke kåret til roskilde dyreskue eller storehestedag.. De bliver bedømt..

Du kan ikke få den med til roskilde dyreskue det kun for heste med papirer (røde)

DU kan få den med til storehestedag hvor du både kan få en bedømmelse på den og ride den eller springe =)

Kommentér på:
Kåring??

Annonce