{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Problemer med Læsning?! HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen som overskriften siger! Så har jeg problemer med læsning af min hest. Hun vil SLET ikke gå forbi n trailer? Hvad kan man gøre? Fordi står og skal til rigtig mange stævner i ferien (ikke meldt til endnu, da jeg først vil have styr på læsningen)
Men jeg brugt 3 timer sidst på at få hende læsset hvor vi tog 2 longe torve og krydsede ved numsen. Hvor hun fik 2 kg gulerødder og nogle liter foder Og noget hø ( Noget som den rideskole jeg gik på sagde jeg skulle gøre, Synes bare det var lidt meget!) Håber nogle af jer har nogle forslag!:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med Læsning?! HJÆLP!!
  • #1   23. jun 2013 Nu skal du heller ikke stresse den, stævner kommer i aller sidste række, lær lige at få læsset hesten først.

Jeg ville lade hesten få et stort tov og så skal den kunne gå over og snuse til traileren når den føler sig klar. så er at likke gullerøder på også en god ide.
    og så første gang den går op skal du ikke tage ud og køre, men bare trække den ud.

Sådan bliver det gjort ved vores ungheste.

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 77
    #2   23. jun 2013 Longetove bag møllen er i mine øjne ikke optimalt, det tvinger en hest til at gå frem, den risikere at gå i panik og flippe ud.

Der er ikke andet at gøre end træning, træning, træning. Gå med hende rundt om traileren, forbi traileren, stil jer ved siden af traileren uden at presse hende.
    Hvis i har mulighed for at åbne traileren helt så kan i også prøve det, åben helt op for den og før hende derhen.

• #3   23. jun 2013 Team SPFF: Du har nok misforstået det. Hehe:-)
    Men tusind tak for hjælpen skal jeg nok prøve;-)

Maria S: Jamen jeg kunne heller ikke forstå hvorfor de gjorder det fordi hun var ved at falde.. Og det så RET voldsomt ud.. Til sidst virkede hun træt og gik bare lige op:-)
    Tak for hjælpen:-)

• #4   26. jun 2013 Har i trailer på stedet?

Jeg kan komme i næste uge og lære dig nogle gneb smiley

• #5   26. jun 2013 Nej men vi låner en fra tanken det må du meget gerne!!!:D

Kommentér på:
Problemer med Læsning?! HJÆLP!!

Annonce