{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

OUT-Regler {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Jeg tænkte på om der måske er nogen herinde der kan forklare mig OUT-Reglerne i dressur smiley
Jeg har læst ragelementet så jeg gider ikke svar som: læs ragelementet. Tak smiley

Jeg skal bruge OUT-Reglerne i dressur for pony smiley

Hvad jeg har redet: (Så i kan sige om jeg må ride dem eller ej)
To første pladser i LC3 med over 65% en 3 plads med over 65%
to placeringer i LB1 under 65%
en placering i LB2 med under 65%
En førsteplads i LB2 med over 65%
1 placering i LB3 med under 65%

I må også gerne lige sige hvad der sker når jeg får en placering i LA1 med over og under 65% smiley

Håber i gider at hjælpe mig, da jeg synes at drf forvirrer mig meget! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OUT-Regler
  • #1   6. mar 2013 Hej. Alle placeringer med under 65% tæller ikke i forhold til udelukkelseskriterierne smiley
    Så hvis man tager dem fra har du følgende placeringer:
    LC3: 2 førstepladser og 1 3.plads
    LB2: 1 førsteplads (svh. 1)
    Det udklasser dig af LC3 og alt derunder smiley da teksten i reglementet er:
    1. Vundet det aktuelle program 3 gange med min. 65%
    2. Vundet højere programmer 3 gange med min 65%
    og punkt 1 og 2 skal kombineres dvs 2 gange vundet LC3 + 1 placering i et højere program = 3 placeringer.

At det er en 1. plads i LB2 får først betydning for udklasningen af LB2.

Hvis du rider LA1 (svh. Grad 2) får det også kun betydning ved placeringer med over 65%. Får du to af dem bliver du udklasset af LB2, fordi de sammen med din 1. plads giver tre placeringer. (Hvis det havde været en 2. plads du havde i LB2 havde du haft plads til tre placeringer i LA1 før du blev udklasset, da det i udklasningen fra et bestemt program kun er førstepladser der tæller, det er først når man rider en sværhedsgrad over at det også tæller med de øvrige placeringer.)
    Får du tre placeringer med over 65% i LA1 er du udklasset af alle LB programmer.

Jeg håber det giver mening for dig, ellers spørger du bare smiley

• #2   6. mar 2013 Du er udklasset til og med LC3, da de to første pladser i LC3 + 1. pladsen i LB2 = 3 stk første pladser, som udklasser dig af LC3 og der under

• #3   6. mar 2013 Phillipa: Tak! smiley Det hjalp en hel del! Men hvis jeg rider tre LA1 til over 65% som du skrev så er jeg vel også udklasseret i LA1? smiley Men nu forstår jeg det godt! smiley

Kommentér på:
OUT-Regler

Annonce